Tuntuu, että käytän sen minimaalisen jäljellä olevan energiatipan itseni mollaamiseen. Siitähän me kaikki voimme varmasti olla samaa mieltä, että minä olen mäntti paskiainen? Ei tarvitse edes ihmeemmin perustella. Niitä perusteluja näet kertyisi hyvinkin huonon romaanin verran eli kilosotalla. Polgis-koodi! :D

Koodista tulikin muuten mieleen *lamppu, torpsot* yksi asia; tietääkö kukaan mitään paikkaa, missä kivoja keskusyksiköitä kasvaisi maassa / puussa / kasvihuoneessa ja niitä voisi käydä röpelehtimässä hiljaksensa? Uuteen ei taaskaan – niinpä – ole varaa... Parillekin voisi olla käyttöä, koska meillä Belgan kanssa näitä näkyy tilttailevan aika sojona. Ja ihan totta, minulla suorastaan hupikäytössä (no kuitenkin yhtä jatkuvaa ja aktiivista kuin töissä) ja Belgalla työopiskelukoodaushuvittelu-juttujen puitteissa. Hänellä tosin on aina varalla yksi vanha käyttökelpoinen yksilö, jos tulee totaalinen tiltti. Rakentelemaan ei nyt ruveta. Ei ole aikaa, sano.

Vaihtarina oli läppärin osto, mutta edellisistä on sen verran huonoja kokemuksia, että eipä taida tulla kyseeseen. Vai ulottuukohan (no siinä se selitys olikin) huono tuurini sinnekin asti, että olisin aina saanut vain ns. huonon yksilön? Sehän on toki yksi mahdollisuus, jopa todennäköinen selitys asiaan. Eli minun ei kannata hankkia yhtään mitään upouutta, se on just kohta kuitenkin särkihajalla eikä kukaan koskaan korvaa mitään jne. Argh, koska sehän olen minä!

Eilen poltin päreeni, hihani sekä monta tupakkaa useiden eri asioiden puolesta. Eniten kuitenkin siksi, että miksi juuri nyt (kun se ei – hei oikeasti – ole enää edes muodissa) joka helkkarin paikka tunkee itseään ja palvelujaan Naamattuun. Usein jopa ainoana kommentointi- tai palautemahdollisuutena. Tämä on nimittäin täysin käsittämätöntä ja pariin paikkaan olen jo viestiä laittanutkin. En jaksa ymmärtää, miksi kaiken pitäisi olla siellä. Koska tottahan on, että eivät KAIKKI ihmiset ole Naamatussa. Tai osa on ehkä ollut hetken, mutta viisaasti häipynyt. Minua suunnattomasti ketutti eräs taloyhtiön asia, jossa *eheh* oli suora Naamattulinkki. Laitoin sihahtelevan sähköpostin meiliosoitteeseen ihan reilusti ja omalla nimelläni jopa ;) Saas nähdä, saanko edes vastausta.... tulen toki rapottamaan asiasta. Minähän oletan, että te olette järjettömän kiinnostuneita asiasta.

Kuten varmasti siitäkin, että Toveritar eilen kävi puolestani noutamassa muonaa, josta kiitokset ja niiaukset hänelle! Olen nimittäin edelleen stanan kipeä ja krantusti puhuteltava ämmänkäppänä. Mutta kyllähän asia niin on, että se on tod.näk. huomenna veivattava itsensä vaihteeksi Arvaustaloon. Mietin vielä hetken asiaa. Samalla voisi käydä Varastolla piruuttaan viemässä sairaslomalaput, ettei niiden perään tarvitse huudella. Ja tämä johtaisi tietysti myös Serkkuin kautta kotoon -projektiin. Sekä ylihuomiseen pakkorakoon – oikeasti: kirjoja on saatava, tuoreita vihanneksia ja päärynöitä on myös haettava! Ei auta, lääkitystä kehiin ja menoksi ilmeisesti. Ei tässä nyt muukaan auta.

Menkää te mökille tai jonnekin pitämään kivaa ja juomaan vinaa. Minä jään tänne torppaan synkistelemään ja ahdistelemaan, se on sitten niin helvetin mukavaa. Varsinkin, kun siihen ei ole syytä.

Joku tuolla aikaisemmin on useasti sanonut, että minun pitäisi muistaa, että monella on huonomminkin. Aaaivan. Mutta sopisi myös muistaa, että vielä useammalla on paremmin ja sitäkin useammalla todella paljon paremmin – että repikääs juttua nyt vaikka tästä *kiero wirn*.

Kivut ovat tällä hetkellä suorastaan käsittämätöntä laatua. Unta sain väkisin 1.5 h ennen puoltayötä. Sen jälkeen olen vain yrittänyt levätä ja tropata. Mikään ei auta. Harkitsen vakavasti pienimmän keittiöveitsen teroittamista huippukuntoon.


 




POLKA - NYT SATTUU NIIN, ETTÄ OLEN KALPEA JA HILJAA...