En edes aio vänistä, vaikka aiheita olisikin. En aio valittaa, vaikka aiheita olisikin. En edes jaaritella mitään. Minä olen loppu - finish - slut.

Hajaantukaa - täällä ei ole mitään luettavaa eikä nähtävää tänään. Huomisesta ei tiedä kukaan, ei edes Welhotar.

----------------------------------------------

254944.jpg

Juu ei, siis orja ei aio näköjää skrivaa mitää. Höh. En mäkää sitt. Mä vaan vedän mun eväsmuanaa ja goisin. Toivottavast se jaksaa taas huamena. Ei se kyll jaksunu eilenkää mitää. Se on  ihan räks-poikki.

1039191.jpg

Mä treenailen tääll kans silmäniskui, mutt se on kissill hurrrrrrrrjan vaikeet. Kattokaa vaiks! Huamisee.

-----------------------------------------------

Ei siitä sen enempää.

Päivän slogan: Tämä päivä oli pilalla jo ennen alkamistaan.

Päivän biisi: End Of The Night

Luettua: Lee Child - Kovemman kautta, Jack Reacher tällä kertaa kaupunkiviidakoissa. Welhotar ei yleensä ihmeemmin pidä tällaisesta lievästi machoilevasta tyylistä, mutta tämä yllättäen puree aika kivasti. Child kehittelee kieroa juonta vielä kierommaksi ja Reacher toimii, erehtyy ja toimii taas. Ei suurta rikoskirjallisuutta, mutta ihan käypäistä ilta- ja yölukemista. Suosittelen lähinnä ns. kovaan ja värikkääseen toimintaan tykästyneille lukijoille.

                             265380.jpg

                                TIISTAITA!