ja on valvonut melkein koko yön ja pyörinyt punkkansa sekaisin. Ei tehoa mielipuolimömelöt, ei kipulääkkeet, ei edes korkeimmalla annostuksella. Vedin juuri vanhat mömelöt kaffen kanssa kitusiini ja odotan jotakin tehoa, edes. Eilinen meni siis ihan ketuille. No, sain kukat kasteltua ja hoideltua Kummisetää, joka oli sairaana. Siis haetettua Belgarionilla troppia apteekista ja annettua sairaalle hoito-ohjeita ja -uhkauksia. Toivottavasti Kummisetä sai sitten levättyä ja nukuttua. Itse en saanut, päivällä vähän torkuin, mutta ei ollut intoa aloittaa mitään. Joo, kastelin  sentään kukat, tein ruuan ja tiskasin. Siinähän sitä - päivän työt! Voi kilin villu...

Täytyy tänään alkaa mieluummin leikkiä ns. normaalielämää. Ei tästä muuten tule mitään. Jos pienet tirsat tuossa aamulla ja sitten aloittaa jotakin ns. järkevää. On sitä ennenkin särkenyt, joten so not. Ei kai sairasloma ole tehty sairastamista varten, eihän? Vaan siksi, että voisi tehdä jotain, mitä ei ole muuten ehtinyt tai jaksanut tehdä ;> Esim. ne pleen vaatekaapit ja ompelukset. Olisi näistä muutamista päivistä jotain hyötyäkin.

Welhotar on lievästi nyt pahalla tuulella. Vaikka tiedän, ettei mielipuolilääkkeeltä pitäisi vielä edes odottaa kunnon vastetta, mutta edes jotakin. Ei... sitäpaitsi, jompikumpi näistä uusista mömelöistä saa vatsani hurilumps-äks-sekaisin. Ei kiva, ei mukava. Joten kipupuolella siirryn vanhakantaiseen ainakin nyt just ja heti ja ihan heti.  Nih!

-----------------------------------

254944.jpg

Purrrrrrrrrrve, kissinkat! Jep, mami ON vähä pahalla päällä. Mä hyökin sen jalkoihin, kun se meni mun ohi ja arvatkaas mitä, se sai mun hännästä kiinni ja vetäs siitä ja sano MULLE rumasti, siis mulle, hei mulle! No, ei se kovasti vetässy, mutt kuiteski. Ja sano, ettei toisen kipeille paljaille kintuille hyökitä. Mutt ku ne vilahti nii houkuttelevasti tosta ohitte, eihä siinä voinu mitää...se on toi mun luanto (toim. huom. tuo selvitys ei enää päde täällä!). Muuten mami eilen ihmetteli, ett mun karva on tosi hyväss kuasis, ei lähde enää yhtää ja on tosi siisti. Vaiks mä en kauheesti ees anna haajata sitä. Ett oiskoha noiss maitonapeiski jotain vitamiineniä ja semmosii hivenenaineita? Varpisti on. Nih! Ett antais nyt mulle niitä, mä en ookaan viälä tän aamun nappei saanu. Sain vast ison biitin kalkonii, ku kävin purrrrrrrrrrrisemassa orjan aamulla punkasta ylös. Mä nääs kuulin ku se mutisi jotai, sehän oli sillo siis hei hereillä. Ja jos on hereillä aamulla, pitää nousta pitää hualta kissistä, juttelee ja leikkii, tai ainaski olee hereillä kissin kaa. Mun miälestä se on ihan selvä juttu. Se pitäisi kirjata johonkin kissojen sopimukseen, ku ne annetaa orjille! Paljo muutaki pitäis kirjata. Niinku seurusteluvalmius aina kissin halutessa. Ja muutaki. Siin on snadi epäkohta, niinku. Mun tarttee alkaa miättii semmost tekstii, niinku kissi-TES:iä, jota kaikki kissien orjat joutuis noudattaa. Yesh!

277636.jpg

Eiks näytä aika kliffalta? Toi yks vois olla mä pentuna. Mä en vaa muista mitää  =(  Pojan piti eile jo purkaa mun-mun-mun kuvat, mutt ei se vissii oo muistanu. Nii ett viälä muutaman kerran näitä vriikuvii jostai, mist mamiska ne löytää. Tää näytti must aika nastalta ;D  Kliffaa tiistaita kaikille - mä alan pummii niitt nappei mamilta!

------------------------------------

Ja minä yritän paeta vastuutani nappien osalta. Toivottavasti Vincent ei löydä sitä allergialääkettä, joka putosi jonnekin. No, se on onneksi eri värinen ja muotoinen kuin maitonapit, ja tuskin siitä nyt hirveää haittakaan voisi olla. Täytyy kuitenkin etsiä se tässä esille. Varmuuden vuoksi.

Päivän slogan: Maailma on harhaa - vain kissa on totta!

Illalla ja yöllä luettua: Harri Nykänen - Raid ja tappajat sekä Annie Proulx - Lyhyt kantama. No, Raid on sitä mitä se on aina... Mutta olen aina pitänyt Annie Proulxista, Lyhyt kantama on ollut loppuunmyyty jo pitkään eikä sitä löytynyt kirjastosta. Uusi painos tuli sitten Seven-pokkarina, ilmeisesti kirjan viimeisen novellin takia eli Brokeback Mountain, johon elokuva perustuu. Suositan Proulxin kaikkia kirjoja ehdottomasti! Tämä nyt ei minusta ole parhaasta päästä, mutta lukemisen arvoinen kuitenkin...

                                           265380.jpg

PAREMPAA TIISTAITA KAIKILLE - PÄIVITETÄÄN!!!