EI HELVETISSÄ! Tilasin äsken netin kautta työmatkat itselleni ensi viikoksi. Yllättäen vastaus kesti taas tunnin pari. Vastauksessa minulle kerrottiin, että jäljellä ei ole tarpeeksi työmatkoja. Siis heidän mukaansa olen käyttänyt työmatkoja liikaa. Liikaa, siis minä olen aamulla mennyt töihin ja illalla palannut sieltä – en mitään muuta. Ai että nyt riipii, perkele!

Minä käyn töissä, pakosti. Helmikuu on ollu saatanallisen raskasta fyysisesti, täynnä kipua ja särkyjä. Odottelua viimassa ja pakkasessa. Ja ilmeisesti nyt joku typerä kuski on käyttänyt väärin joko uusia laitteita tai ei ole osannut koodia oikein. Itse tiedän ilmoittaneeni aina oikean koodin, siis hei, minä olen raivona!

Otin äsken yhteyttä Iisalameen ja pyysin välitöntä selvitystä asiasta. Jos joku kuvittelee, että minä raatona kotiin tultuani vielä pystyisin yleensäkään käyttämään korttia johonkin... ziiiiiiis. Minä kaadun sänkyyn itkien kipuja ja turhautuneena elämääni!

Oli pakko postata tästä – olen niin raivona, että en tiedä mitä muuta tekisin! ARGGGGGGGGGGGGGH!

 

 

ITKUPOTKURAIVOHUUTOA!