Kyllähän se nyt näin on, että kun nukkuu vain tunnin yössä, jää paljon enemmän vapaa-aikaa tärkeämpään eli lukemiseen, kirjoittamiseen ja nettailuun *kylmä wirn*. Tuo omisarvis kun määräsi yöksi (!) 1 kpl 2 mg Sirdalud eikä mitään muuta. Sallikaa minun nauraa ja minähän nauran. Mitäs muuten ajattelette, kanssafibrot? Tuohan on päiväannos (x 2) ja vain naurattaa silloinkin. Kohta minä alan todella käydä kuumana ja se voipi olla pelvoittavaa!

 

Päätin tuossa äsken, että kun olen kipeänä, voinkin käydä koipi-rtg:ssä. Tilaan kohta takson, jos keskus sen suo. Siis asioillehan minä, en rtg:n toki... tosin ne voivat olla samalla suunnalla ;D

 

Tilanne on keuhkojen osalta vain himppasen parempi. Silmät ovat jo melko hyvät, vain pieni vampiirimainen, juuri Welhottarelle sopiva punoitus havaittavissa. Ja miten ihanaa onkaan lukea tarpeekseen ja kirjoitella ylimääräisiä... mmmm...

 

Niin, sen verran jo kirjoittelinkin ylimääräistä, että mitä on muistettava huomenissa uusomisarviksen soittaessa. Se ihminen näemmä haluaa tuhota työni, en minä tuolla lääkityksellä pysty nukkumaan enkä käymään ja olemaan töissä normaalisti ja täysipainoisesti. Eikä hän varmasti minua eläkkeelle aio tarjota, ei toki. Siis turhaan vakinaistivat minut ja tuli niitä uusia työtehtäviä ja muuta. Perkele – se ihminenhän ei minua tuhoa! Taistoon, toverit – minulla on jo kapinasuunnitelma. Siitä en kuitenkaan hiisku sanaakaan. Koskaan ei tiedä, missä vakoojan korvat piilovat =I

 

Kuitenkin erinäisiä yhteydenottoja tulee olemaan vähän sinne sun tänne jne. Eikä siinä sen enempää, talon puolella pysytään kuitenkin.

 

Jospa sitten jotakin vähän muuta kuin omaa väninää. Eli Belga on jo saanut kaffenkeittimen ilmaiseksi *kottaraisepäilys erittäin vahva*. Samoin jotakin muutakin pientä. Ja puuhastelee siellä keittiössä kuni ennenkin, leipoo ja laatii viikoksi kunnon eväkset. Niin sitä pitää! En minä hetkeäkään kyllä epäillyt, ettei se poika osaisi ja pystyisi, isänsähän se... Eli jatkoja vaan sinne kampuksen tienoolle. Äitee ilmestyy joskus salaa ovelle ja kyläilemään *muahhaahah*!

 

No niin, nyt keittelemään kaffet ja tellimään taksot!

 

Ja hei, fibrot, kommentoikaas vähän tuon flikan omituista käytöstä... se nyt vaan ajaa jo niitä koeteltuja mielipidelääkkeitä ilmeisesti käyttöön. Mutta kun ne eivät tod. toimi! Hei, ne eivät toimi!

265380.jpg 

TÄMÄ LÄHTIS KOHTA TAAS JONNEKIN....