Siis oikeasti, minä muistin vasta eilen illalla, että olen jäämässä 1.5 vkoksi lomalle... olenkohan oikeasti sairastumassa? Siis vielä tavallista pahemmalla tavalla. Taidan olla sopinutkin jotakin ensi viikolle. Toivottavasti en, mutta en voi olla täysin varma... Muisti on harvinaisen hatara joissakin asioissa. Ei, en ole. Siis sopinut. Enkä luultavasti sovikaan.

Olisi niiiin paljon muuta tekemistä, kun *manailee samaa* saisi vaan aikaiseksi. Voisiko joku yst. ottaa tehtäväkseen tulla potkimaan minua pärsheelle joissakin asioissa? Minä vaikka korvaisin sen jollakin oudolla, mutta kummallisella tavalla. Minä tiedän, en minä kuitenkaan saa mitään järkevää tehtyä. Haahuilen taas joidenkin pikkuasioiden kanssa ja äkkiä onkin taas Varastopäivä. Käks.

No, selviän ainakin huomenna posti-kirjasto-kauppareissusta himppasen helpommin. Ei tarvitse ostaa kaikkea eväkseksi sopivaa. Sen voi tehdä ensi viikollakin, jonakin hipohiljaisena aamuna. Silloin kun liikkeellä on vain hissukoita, toisiaan pelkääviä ihmisiä ja äkäinen minä, joka tietysti lukeudun kumpaankin kastiin :). Postissa on kuitenkin pakko käydä – lupasinhan minä teille voitokkaille kirjat mahdollisimman pian. Ja minä pidän (tavallisesti) lupaukseni. No, on minulla sinne muutakin asiaa. En kai minä nyt pelkästään teidän vuoksenne *kiero irw*?

Mitäpä muuta? Ei siis yhtään mitään, kurkku on vähän kipeä, vähän yskittää. Sen se kastuminen, odottelu viimassa jne. sai aikaiseksi. Päätinkin illalla tropata lusikallisella jäätelöä. Sehän tunnetusti auttaa kaikkeen, varsinkin latritsikastikkeen kanssa ;) En tiedä auttoiko, mutta tuli ainakin rauhallisempi ja vähemmän nälkäinen olo. Oli heikohkot eväkset sekä ilta-apetarjonta, eilenkin. Vanhoja jämiä vaan, kuten tavallista.

Sitten – voi kauhistus – minulla ei ole kunnollista, isoa seinäkalenteria, joten ostin iiPeistä erinomaisen halvalla nakupoikakalenterin. Ainakin sillä voi aiheuttaa pahennusta kustannuspaikalla, jos kuvat eivät ole miellyttäviä kotoseinällä tai jos Vinski paheksuu sitä. Suosittelisin kyllä kaikille kunnollista Pakanakalenteria, itse en ole vielä tilannut... Asiasta oli eilen aika hyvä juttu raatiossa meinaan.

Juuei, kyllä se on taas vaan lähdettävä ropottamaan. Hirmuisesti on töitä tekeillä, kaikenlaista. Ja yhtä ja toista pitäisi viikon poissaoloa varten muistaa sekä jättää jälkeensä että ottaa kotiin mukaansa. Ai niin, ja postittaa yksi juttu (tämä muistiin työpäivää varten!). Sitten onkin v a p a a ainakin hetkeksi aikaa. Ryyttäämään siis!

265380.jpg


POLKA, JOKA AINAKIN AIKOO RYYTÄTÄ JOSSAIN VÄLISSÄ!