Eilen onnistuin vaivuttamaan itseni jonkinlaiseen olemattomaan olotilaan lähes koko päiväksi, puolitranssiin; vaikka särki, olin melkein unessa (ja välillä oikeasti unessa). Oli oikein miellyttävää, kiitos unissa esiintyjien ;D Ja kyllä, nukuttua tuli siinä myös riittävästi. Miksi tuollaiseen ei pysty arkena? Ovatko säryt silloin liian kovia? Eikö tainnutus onnistu, koska tietää ajan olevan aivan liian lyhyen? Jotakin mielipuolista tässä on takana – tämä nimittäin onnistui jo ainakin kolmatta kertaa. Oikein tyytyväinen minä – toisaalta, jestas sitä univelan ja väsytyksen määrää viikolla! Niin ja lisäksi nukuin sellaiset normiyöunet vielä päälle, ei mitään ongelmia nukahtaa, ei.

Ja ihan asiaakin: onko kellään muulla ollut ongelmia tuon sivupalkin kategorioiden kanssa? Minä en saa niitä nimettyä uudelleen enkä poistettua tms. Väitetään, että on tehty, joo, mutta siinä vain tuo jököttää samanlaisena kuin paasha Junttilan tuvan seinällä. Eli ei toimi, ei edes päivityksen jälkeen, lisäys kyllä.... Ongelma? Tyhmyys? Olisin vähän repareerannut paria asiaa ja olisi ollut tarinakin tarjolla, mutta ei sitten – hmph! Anti olla vaan.

Muuten en eilen tod. noussut kuin laittamaan ruokaa, siivoamaan päällimmäiset irtoroskat sekä pyörittämään kierroksen vaatetta pyykkikoneessa. Hah, kukkakaalicurry oli muuten järkyttävän hyvää – ei puhuta siitä, miltä se näytti. Teen toistekin samalla meiningillä, onnistunut koostumus ja maku, mutta melko iljettävä väri... En ehkä tarjoaisi oudommalle vieraalle ensimmäiseksi ruuaksi ,D

Nyt alkaakin kohta selvä sunnuntai-ahi, jäks. Pitää taas Varastolle, pitää katsella vaatteet (joo, joo), pitää suunnitella jotakin evästä jne. Onneksi huomenna on lyhyt päivä, pääsen sentään Hakikseen. Ai niin, jos Muilutus suo. Olisi syytä, tofua ei ole, bambusuikuloita kaivataan, torilta pitäisi jotakin kivaa vihannesta ja savusilakoita! Nih kerta. Aion taas ostaa rätväyttää ns. oikeaa ruokaa ja tunkea tofua heti pakkaseen jömmaan. Kiero mieleni ennakoi jo sen verran, että ostin Liiteristä appelsiinimehuakin jo valmiiksi ,D Ette varmaan usko, että jonakin päivänä on tarjolla appelsiiniseesamtofua? Ainakin kahdeksi päiväksi, sitä ei kannata tehdä kuin sellainen isompi lasti kerrallaan. On se kuitenkin vähän työläämpää...

Uh, kirjoitan näköjään taas ruuasta. Ei, ei ole nälkä, riivin juuri kaffetta, paahdettua täisteräleibä ja kourallisen mömelöitä. Heräsin nimittäin kissin jolinaan ja stananmoiseen särkyyn. Koipia särkee vieläkin ja olkapäätä vihloo raivokkaasti. Kunhan lääkitys alkaa vaikuttaa, painun aamutirsoille. Se on nykyään ainoa nautinto täällä huushollissa. Senkin kissa katkerana usein katkaisee, kele. Pitääkin tästä Vinskille kissinmuonaa! *pungertaa jääkaapille* Just, kastikkeet syötiin, kronkeli katti. Taidankin mennä lepuuttamaan itseäni, kun vielä siihen on mahdollisuus.

Sen verran toivoisin kyllä, että kelit muuttuisivat. Eilen illalla oli taas samanlainen saunafiilis kuin jo monta viikkoa. Kumpikaan ei jaksanut mitään, kissi makasi repona ja pitkänä sängyllä jalkopäässä, minä repona enkä-niin-pitkänä ylempänä sängyllä ja odottelimme vain auringon laskemista. Phuuh! Menee jotenkin maku muuten kauniista illasta kun hiki vain valuu, kun hiukankin liikahtaa. Jahas, uusiounille tästä... Menikin pari tuntia, lopetin heti, kun Exä näyttäytyi niissä, argh!

---------------------------------------

254944.jpg
Purrrrrrrrrve, kaiffat! Joohei, kyll niit mjunuaisii sitt tulikii, ne oli ihan hirmuse heekkuu ja meikä söi ihan tajun kankaall. Koko päivän oikeestaa jaksunu, ku siirtyy välill partsill ja sitt taas takas sisää. Toi söi taas jotai omituist mössöö, ei kissill olleskaa. Haisuki oli jo nii karmee, lykkäs kaikkii purveleit sinne. Mutt näin mä, ett oli ostettu uutta kissimuanaa ja ainaski donarii ja jääfisuu! Kyll mä jotai saan ens viikolkii, iha varpist. Ja jos toi kert meinaa huamena jonnekki hallii ja torill, mä kyll suarastaa vaatin, ett mä saan tuliaisii. Ei se voi olla nii julma, ett mä en muka sais mitää, eihä?! Kert mä oon nii piän ja viatoine >o< Lupas se ottaa vissii fotoikii tänää, jos mä oon muka siin kondikses, siis mä? Kattokaas ku must ei taaskaa oo fotoi, nii ni sitt laitetaa tommone tänää toho, melkee ku mä. Son täält meinaa.

 

1248585471_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


Mutt kliffaa söndaagii hei kaikill!

---------------------------------------------

Vincent, otetaan kuveja, jos teet muutakin kuin nukut...

Päivän slogan: Itsepäinen, kaipaa seuraa, silityksiä ja kosketusta toisinaan omilla ehdoillaan – kissa... vai minä?!

Päivän biisi: Call On Me

Luettua: Leah Ruth Robinson – Kavala kuolema, jännäri sairaalamaailmasta. Suurta osaa esittävät sienet... ihan sopivaa kesälukemista. Ei sitä muuta unien välissä tarvinnutkaan ,D

265380.jpg 

ETSITÄÄNKÖ JO KISSIKENKÄT?