Eli päivä alkoi jälleen samalla vanhalla tarinalla - 69:n eka vuoro ei ajanut taaskaan. On enemmän poikkeus kuin sääntö, että bussi tulee ja on aikataulussa. Joko se jää tulematta kokonaan tai tulee todella myöhässä. Hassua, pysäkkini on 2. pysäkki lähtöpysäkistä... Taas on asiaa HKL:n palautteisiin. Olen jo kommenteerannut sinne useampaan kertaan, mutta tilanne ei vain muutu! Kumma, että juuri tämä vuoro kangertelee. Minua vainotaan siis jopa tuolta taholta!

Toiseksi, tulipahan nukuttua erinomaisen huonosti. Asiaa ei auttanut mitenkään se, että aina kun heräsin huonosta unesta hetkeksi, Vincent alkoi jolista aamupalaa. Ensimmäisen kerran siis klo 1 tiimoilla ja sen jälkeen n. tunnin välein. Lopulta kyllästyin ja nousin ylös 3.30 ja annoin Vincentille hänen aamuosuutensa ja aloin keitellä kaffetta. Mitä sitä pyörimään, kun voi lukea jotain "järkevää" mieluummin kuin yrittää turhaan nukkua. Särkykin piteli hereillä jonkin verran. Lisäksi varmaan myös iltavitutus, eli Kummisetä ja Hörhö sattuivat samaan aikaan torppaan visiitille. No, eihän niitä kuuntele selvinpäin pirukaan. Lopulta jouduin suorastaan potkaisemaan molemmat ulos. Sen jälkeen olinkin taas niin hemmetin pirtsakka, kun olin päässyt raivoamaan näille ääliöille.

Haa, Kummisetäkin jäi koukkuun. Nyt sekin on tilaamassa lasit sieltä nettipokapuodista tuolta Svärjestä. Asiaan vaikutti ilman muuta edullinen hinta, varsinkin kun ao. herralla on tapana hieman nauttineena nukkua lasit päässä, joten entisiä on väännelty ja käännelty useaan kertaan. Ja ovat ne kyllä muutenkin jo uusimisen tarpeessa. Löysi heti ihan hemmetin hyvännäköiset lasit, jotka sopivat ja istuvat päähän erinomaisen hyvin - no kuin silmälasit miehelle ,D En taida laittaa kuvaa kuitenkaan tähän; joku saattaisi tunnistaa miehen. Ehkä joskus toiste, hänen luvallaan ja uusissa klaseissa.

Ja sitten taas asiaan jos toiseen. Groovy, jota satunnaisesti olen lueskellut, oli luokitellut 10 ihmisluokkaa, josta ei pidä. Kävin tuolla kommentoimassakin. Mutta jospa ensin itse luokittelisin ne omalla kohdallani:

1) Ihmiset, jotka eivät lue kirjoja!

2) Ystävälliset ns. ymmärtäväiset ihmiset, jotka lopulta paljastuvatkin epärehellisiksi seläntakana puhuviksi paskiaisiksi, jotka puukottavat sinua selkään heti kun se vain on mahdollista! 

3) Huumorintajuttomat ihmiset, joihin itsekin toki särkyjen ollessa pahimmoillaan saatan lukeutua.                       

4) Ihmiset, jotka eivät ymmärrä verbaaliakrobaattista vittuilua!              

5) Ihmiset, jotka eivät suvaitse muita kulttuureita tai vähemmistöjä.      

6) Kirjoitustaidottomat, jatkuvasti virheellistä suomen kieltä tuottavat henkilöt, jotka kuitenkin haluavat tuoda itseään esille  kirjallisesti!

7) Mummopissikset (tässä kohtaa käänny tuonne Groovyn lokiin ja katso kommentit!!! *kikattelee vieläkin itsekseen*                                    

8) Ihmiset, jotka eivät ole koskaan joutuneet kantamaan vastuuta itsestään tai muista, mutta jotka aina tietävät kaiken paremmin.                                                                                       

9) Ihmiset, jotka arvostelevat toisia ulkoasun tai pelkän ulkoisen olemuksen perusteella!

10) Ihmiset, jotka eivät osaa tai uskalla elää omana itsenään!

11) Feikkibloggarit!

Eli, jokainen halukas tehköön oman listansa. Tässä on ehkä liikaakin ja vähän samaakin, mutta menköön nyt näin tajunnanvirtana. Varmasti jotain on jäänyt pois ja pitäisi lisätä. Mutta senhän voi toki tehdä jatkuvien päivitysten lisukkeena;D

---------------------------------------------

Purrrrrterrrrrrrrrrrrrve! Mä en tajuu, mikä tota mamiskaa vaivaa. Mä oon kuullu jostai loma-angstista. Mut ei se oo vielä lomalla. Silti se oli taas yöllä vähän pahalla päällä, vaiks mä vaan ajattelin, ett kun se kerta kieriskeli hereillä, se vois samalla antaa mulle kalkkunajutskaa. En mä oikeestaan muuta jolissu. Mä vaan jolisin aina kun se pyöri ympäri. Niin, ett turha mua on mistään syyttää *viaton kissavirn*. Puhuttais ennemminki siitä, kun noi kaks kaverii hais sille hihittelyjuomalle. Ne huus niin kovaa, ett mäkää en tykänny. Kerranki mamma sai raivarit ja heitti ne molemmat ulos;D Mä olin ihan tyytyväinen. Toine kutsu mua otukseks ja toine nauro mun nenälaikuille! Ei se oo kivaa. Mä olen K-I-S-S-A ja siks toisee, mulla on hurmaavat nenäläiskät. Toisia tommosia ei mamiskakaa oo nähny ja se on nähny kuulkaas aika paljo kissoja sentää! Nii! Nyt mä oon kyll vähä ylpee mammasta - se puolusti mua ja sitte heitti ne ihmisuroot pois! Reipas mamma, kiltti, kiva, mun-mun-mun mamiska, purrrrrrrrrrrrrrrr........

133278.jpg

Hei, Jimbo, hei!!! Mä löysin tämmöse kuvan, näyttääks yhtää tutulta? Kukaha se vois olla? *kissavirn* Nukahtanu kesken hyvän kissafilmin, tai sitte ei enää tullu mitään katottavaa idioottilaatikosta! No - kliffaa keskiviikkoa kaikille kissoille Lokistanian valtavassa kissalokistossa!

--------------------------------------------------

Kehnommaksi keskiviikko vain varmasti menee. Belgarionin kanssa pitää heittää posti-kirjasto-apteekki-kauppa -roudaus, jonka jälkeen en pysty enää mihinkään muuhun kuin makaamaan sängyssä! Kääk - ahdistavaa. Mutta pakko! Onneksi kirjastossa odottaa ainakin 6 varausta, täytyy vielä tarkistaa, olisiko tullut enemmänkin! Jotakin iloa tähän kapiseen maailmaan. Vielä 7 ankeaa töihintuloaamua ennen lomaa....

Kun kirjaston kirjat on luettu, uudelleen luettu oma kirja: David & Leigh Eddings (...erilaista Eddingsiä...) - Reginan laulu.

Päivän slogan on tällä kertaa ikivanha kiinalainen kirous, jota kannattaa miettiä: Toivon, että elät mielenkiintoisina aikoina!

Päivän biisi: Happiness Is A Warm Gun

KOMEAA KESKIVIIKKOA KAIKILLE LOKISTANIAN ASUKEILLE!