Ettei joku nyt vain kuvittelisi, että kaikki on taksojen osalta hienosti, minäpä kerron jotakin. Ei todellakaan, Stadin kyyti (siis Tsadin muilutus) vaihtaa nimeään, Just ja ihan kiva! Tämä oli sitten pikkupikku-uutisena sunnuntain (!!!) Hesarissa. Eli Stadin kyyti ei jatka toimintaa enää samalla nimellä, koska se muistuttaa läheisesti erään kuljetusfirman (no ei kai...) toiminimeä. Eikä entinen osoite toimi, sieltä PITÄISI olla uudelleenohjaus, mutta äsken se ei toiminut. Uudet sivut ovat tässä (mutta eivät vielä eilen iltapäivällä näkyneet). Tilaukset sitten heitin uusien ohjeittensa mukaan (suhtautukaa kaikkeen varauksella!) osoitteella [email protected].

Voi jöstas! Eivätkö ne torpsot nyt tajunneet ensin katsoa toiminimiä? Siis eivät... Mutta tämä tiedotuspuoli taas hankaa niin maan prleesti. Jos ei aamukuski, joka on lievästi nörtähtävä, olisi kertonut asiasta, olisin itsekin yrittänyt vanhaa osoitetta ensi sunnuntaina. Ei helvattu - asiakkaille ei yllättäen tietystikään ole tiedotettu asiasta mitään! Onko Palmiassa kuultu, että voisi lähettää vaikka joukkojakeluna sen pikkuviestin, meilinä siis, koska iso osa käyttäjistä sitä tietoa tarvitsisi ja käyttää kuitenkin konetta. Meiliosoitteet on pyydetty ja annettu heille tiedoksi aikoja sitten eli toukokuussa - kai joku osoitteisto on olemassa? TÄH? Missä siis viipyy se tieto? Vai tuleeko taas kuukauden päästä hemmetin huonolla suomella kirjoitettu virastojargonia sisältävä virallinen kirje asiasta? Tämä on nyt vähän hermostunut, raivoissaan ja suorastaan vihainen! Prle! Ja ihan oikeasti, antakaa sille "palvelulle" nimeksi Tsadin muilutus. Taatusti ei ole saman nimistä lafkaa ja se antaa aivan oikean kuvan toimista, nih kerta. Eilinen noutokuski oli muuten samaa mieltä... OK, jos jotenkin saat tilauksesi läpi ja vahvistettua, homma toimii. Mutta miten sen tilauksen saisi tehtyä, se alkaa saada jo todella absurdistanialaisia piirteitä.
 
Kävin sitten kirjastossakin, ei mitään uutta tai kummempaa. Lainasin jokusen vanhemman dekkarin taas. Katsastin 1 eerolla myytävät poistokirjat ja kävin sisäistä keskustelua itseni kanssa. "Tuo on hyvä, tuonkin vois ottaa! Onkohan Sillä tuo klassikko? (Tässä vaiheessa jo alkaa kerätä kirjoja....) Ei, mutta en minä voi näitä kuitenkaan ottaa. Tuo on jo kotona, mutta jos Joku...." Ääähhhhhhhhhh, hirveä sisäinen taistelu. Ja reipas poistuminen maksutta, lainausmaatin kautta ILMAN yhtään ostettua kirjaa. Voitto! *odottaa silityksiä ja taputuksia, saa tod.näk. potkuja ja haukkuja*

Muuten olen sitä mieltä, että taidan vetäistä pikkarikännit (-> kalsarikänniä lievempi vaihtoehto) perstaina! Olen selkeästi ollut liian kauan ottamatta, alkavat ajatukset kulkea sellaisia latuja. Lisäksi pari asiaa ketuttaa niin maan prleesti, että en voi pahemmin sanoa. Joten jo näin hyvissä ajoin ilmoittelen ja varoitan Drink And Dial -mahdollisuudesta, joka saattaa rävähtää päälle. Ei, ei se usein, mutta joskus. Kunhan selkeästi nyt vain tarvitsen kerrankin juotavaa. Viikolla en voi ottaa tällä kertaa mitään, joten lauvantai muodostukoon vaikka krapulapäiväksi. Suunnittelee juovansakin ennakolta, voi hvtti, miten minä tämmöiseksi olen tullut. Tana, kele, ttu. Ketuttaa! Milloinkahan minä ohjelmoin itseni joka hvtin asiaan, ottaen huomioon taksot, Varaston, kaiken mahdollisen erinäisiin asioihin liittyvän problematiikan? Ei siihen varmaan kauaa mene tätä menoa, argh. Ole tässä sitten spontaani, ystävällinen, sosiaalinen jne. ARRRRRRRRGH! Sorry, kuten varmaan huomaatte, olen raivoissani, pettynyt, kettuuntunut, väsynyt, kipeä, levon ja hemmottelun tarpeessa ja vaikka mitä muuta. 
 
Näin eilen jossain kirjoitettuna sanat "minä unelmoin". Se näytti ja tuntui täysin käsittämättömältä. Unelmoivatko ihmiset todella? Voihan vee, unelmoikaa vaan. Minä en edes enää toivo mitään, en odota, en. Ties-kuinka-mones arrrrrggggggggggghhhhh. Argh.

Ulkona näyttää ja tuntuu taas siltä, että olisi myrskyä ja ukkosta ilmasta. Miksi se ei jo tule? Minä odotan, saisi edes nukuttua sitten.

------------------------------------------

254944.jpg
Purrrrrrrrrrrrrrmenta, kavrut! Juu hei, sain eile sitt kurmeemuanaa semmose puuki, ku oikee mekasti. Ei tullu fisuu tai mitää. Tänää vissii tulee, ku mä tiän, ett orja tekee taas eväksii >o< Sais tekee jotai fisueväst, ett mäki saisi jotai. Eile se koohotti taas omiaa, en tajuu. Tulee himaa, syä saavillise heinii ja alkaa muka lotkottaa ja lukee. Sitt se alkaa välill nakuttelee täss, koohottaa omiisa, ettii jotai ja selittää mulle. Niinku mä ny tajuisin sen systeemei, hei vähä rajaa sais olla. Orja hei, mä oon siis kissa! Ei mun tarvii tiätää... vaiks ois se tiätty vinkeet, mutt toi kone ei oo tassuyhteesopiva. Mä oon koklannu, kerra sain koko hela hoidon sekasi, ku sen piti olla kiines, mutt se oliki auki. Vähäks toi orja sitt heemostu... vaiks tiätty se toivois, ett mä itte skrivaisin mut judekat, ettei sen tarviis. No joo! Nii hei, muistatteks, ku mami kerto, ett tääll joikaa joku toinenki kissi. Mä oli eile partsill - sehä on se yläkerra donna, mist mä oon puhunukki. Sen mami on viäl aika snadi ihmispentu, vissii jättäny sen partsill jolisee tai jotai. Se kyll käyttää sitä ulkonkii semmose kamala naru pääss – jäks, en tykkää. Ett se kissidonnakii on hirmuse nuari, ähh, annetaa semmoste olla eikä joikast takasi. Mä sentää osaan käyttäytyy, nih kerta. Mä jolisen vaa joskus ja sillo mull on painavaa asiaa pualell Malmii, se kuuluu kyll. No nyt ei oo. Hei, joku o sammuttanu valot ulkon. Miten siäl voi olla noin pimeet =O Ai nii, täss o viäl yks foto munst, enempi ei viittiny ottaa. Mutt eiks täss nyt malliks ollu taas, toi voi ettii välill jotai muutaki sitt.

1247493795_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kliffaa keskimäist viikon päivää kaikill mun frendeill!

--------------------------------------------

Vincent, kuulunko minä tuohon kastiin?
 
Päivän slow gun: Hmm, jos kaikki toimisi (tai ei) kuten meikäläisen läppäri:
- Welhotar käynnistyisi aamulla kehnosti vikasietotilassa
- Del olisi ahkerasti käytössä
- Ctrl + Alt + Del olisi myös ahkerasti käytössä
- Blue screeniä näkyisi vähän väliä
- pelkkä hipaisu saattaisi aiheuttaa odottamattomia tapahtumia
- vääntely ja kääntely saattaisi saada tilanteen korjaantumaan, ainakin hetkeksi
- kovo jumittaisi ja narskuttaisi vähän väliä
- kone kuumenisi vähän väliä...

Päivän biisi: Krapula tulee (minä määrään päivän) 
 
Luettua: Karin Slaughter – Riistetyt , uusioluennassa ja vielä kesken. Aloinkin leikkiä biiseillä ja biisilistoilla iltani hupiksi. Joten kirjasta lisää huomenna. Kateutenne aion ansaita sillä, että minulle luvattiin tämä uutuus: U:n aurinko nousi lännestä - Turkulaisen undergroundin historia kohtapian kolahtavaksi postilaatikkoon ;D Kiittelin ja niiailin kovasti, mitäs siinä muutakaan voi...*odottelee kadereaktioita*

Arvatuskilapilu: Kertokaapas minulle, mitä biisiä Welhotar kuuntelee päivittäin ja vähän haikaelee ,D Vinksuna, että ainakin Raatio Suomesta sen kuulee vähintään kerran-pari aamun aikana. Onnellinen/onnelliset oikein vastaajat saatetaan jopa palkita jollain oudolla, mutta kummallisella tavalla. Jos oikeaa vastausta ei näy ennen klo 16.00, annetaan mahdollisesti lisävinksuja.

265380.jpg

KISSIKENKÄT KOHOTTAVAT OLEMATONTA ITSETUNTOA!