fiilis taas lähteä masokistinomaisen tahallisesti kiusaamaan itseään kolmeksi päiväksi Varastolle. Juu, edessä on aika karmea viikko. Viime viikko oli nimittäin kohtuurauhallinen, kun lapselliset olivat hiihtolomalla. En ymmärrä miksi? Ei meillä kukaan ollut hiihtolomalla, vaikka minulla oli koulusta lomaa. En minäkään pitänyt hiihtolomaa, kun Belgalla oli ns. hiihtoloma. Täpövarmasti se johtuu siitä, että meistä kumpikaan ei hiihdä. Eikä meillä ole koskaanikinä ollut myöskään varaa matkustaa tuolloin mihinkään. Jotkut kuuluivat nytkin olevan jollain Välimeren risteilyllä :o Ei ihan pientä enää, sano... Eipä käy katteeks muuta kuin hiukan lämpötilan suhteen. Muuten jokainen tehköön juuri niinkuin haluaa. Minä voisin pitää viikon lomaa ja viihtyä täällä kotona. Sulkea kaikki viestimet, ostaa pari korillista viinaa, muutaman laatikon viiniä sekä jokusen kopan lonkeroa. Kyllä se hiihtäminen kävisi sen jälkeen jo ihan luonnostaan. Myös ryömiminen, otsanahkaa rypistelemällä ainakin.

1330275338_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


Juuei, en taaskaan saanut eilen tehtyä yhtään mitään järkiperäistä. Paitsi ne normit eli siivous, eväkset, pakkoruisku sekä vaatteet täksi viikoksi lähettyville. Vähän kirjoittamista, hyvin sotkuinen teksti sen tilalle, jonka väitettiin olevan lähes kopieeraamista jostakin. Olen edelleen lievästi loukkaantunut, koska inhoan em. henkilöä lähes rajattomasti... en kai minä menisi semmoista edes piruuttani lainaamaan? Jos jokin mielipide tai sanonta ao. opuksesta on sama, se hyvinkin voipi johtua myös siitä, että on sattunut lukemaan sen ja napannut sieltä parikin makoisaa kohtaa. Ei sen kummempaa. No, antaapas tämänkin taas olla. Raivo kangistaa entisestään eikä tässä muutenkaan ole olossa hurraamista.

En muuten jaksa enää itsekään tajuta, miten minä selviän näin vähillä unilla. Vai olenko minä teidän(kin) mielestänne jotenkin pihalla koko ajan? Tillin-tallin-tulkku, hyvin luistaa suksi! Asialistalla tänään uuden verokortin toimitus eteenpäin ja sitten piti olla myös jotakin, jota nyt en taaskaan muista. Se oli jotakin, jonka suunnittelin kirjoittavani ylös, että nmenomaan muistaisin sen. Nyt en ole siis muistanut kirjoittaa sitä muistiin. Hyvä minä! Ei mikään hatarapää... Haa, tulihan se mieleen. Uusi maksukortti ei jostakin syystä toiminut, herjasi väärää PINniä – ei pidä paikkaansa, sano. Jossakin on jotakin mätää ja se on tarkistettava justkohta.

Jahas, torpasta on tällä viikolla taas lähdössä pieni määrä tavaraa. Erittäinkin hyvä niin. Mitä minä kaikella rojulla teen. Toisaalta, ennen oli tapana sanoa, että olisi huutokaupassakin jotakin myytävää... Minun jälkeeni ei ole tarvis pitää mitään huutokauppaa, minä teen sen itse jo etukäteen! Ja lisäksi saan sen verran rahaa, että maksan pois punaiset maiharit ja pari kertaa käyn taas ruokakaupassa, joka ei ole paha sekään. Kaikki on kotiinpäin, näillä liksoilla ja tuilla nimittäin.

Seuraavat päivät menevätkin normipäivitysten merkeissä, mikäli ei mitään todella erityistä tapahdu. En minä jaksa enää illalla tahi aamulla yhtään mitään. Olen jo nyt kyllääntynyt kaikkeen, sorry vaan te kaikki, jotka innokkaina ja pirtsakkoina pyyhällätte yli lumikenttien työmaillenne. Minä en vaan jaksa!

Nyt on saatava kaffetta ja kunnon mömelöt, vaikka nekään eivät auta. No, on ainakin otettu – ei voida väittää, että vastustaisin hoitoa eli olisin hoitokielteinen! *muahahahaah*. Olen vain sitä mieltä, että minun pitäisi itse saada valita omat lääkkeeni ja hoitoni.

265380.jpg


POLKA, JONKA ON TAAS LÄHTEMINEN ROPOTTAMAAN!