Yöradion mukaan helle jatkuu! Huh - Ammujan mukana kehoitan kaikkia yhtymään sadetanssiin. Eihän tätä kestä kohta enää kukaan. Eilinen kauppareissukin, lyhyt siis, vei mehut ainakin tunniksi. Sekä minulta että Belgarionilta. Haluttaisi valvoa öisin ja nukkua tuo kuumin aika, että saisi edes jotain tehtyä. Ikävä vaan, että kolistelu yms. on kielletty öisin. Muutoin olisin käyttänyt osan viime yötä siivoamiseen yms. hikihommiin. Nyt niihin pitää ryhtyä heti, kun kehtaa eli kun naapurit ovat suhtkoht hereillä ,D

Lyhyt koipirapo: Ei hemmetti, nuo pohjalliset auttaa kyllä akilleskipuun, mutta tuo toinen kipu jatkuu. Luultavasti tarvitsisin ne kevyet nilkkatuet. Pitänee ensi vkolla ottaa puhelin kauniiseen käteensä ja vinkua asiasta eteenpäin. En vissiin muistanut kertoa, että postissa tuli myös ne ns. "kevyet tukisukat". Luulin siis saavani sellaiset lievästi tukevat lentosukkatyyppiset ratkaisut. No ja Kissin Villut. Sieltä tuli varsinaiset mummosukat, vielä polvimallia! Ei käy!  Ei kertakaikkiaan käy! Niitä ei saa edes jalkaan asti. Ei niitä voi pitää. Jospa niistä vängertäisi nilkkatuet, muuhun niistä ei ole. Siis polvisukat ja sellaiset mummoruskeat - käääääääääääääääääääääk.  Yritin hetken kiskoa jalkaan (vei voimat, tarvitaan varmaan 4 apulaista) ja pitää. En pystynyt kävelemään. Outoja ajatuksia noilla terveydenhoitopuolen tätsyillä....

Muutoin tässä ei ole muuta saanut aikaan. Ei pysty eikä jaksa. Helle vie voimat, vettä ja light-mehua kuluu kaivollinen päivässä. Hiki haisee - hyh.

Miksi ihmeessä viikonloppu kuluu niin nopeasti ja taas on sunnuntaiaamu (retorinen kysymys!)? Joku jossain on säätänyt ajan kulkua varmasti. Ihan varmasti. Kello käy nopeammin lauantaisin, etenkin lauantaisin...Poikani, Kiven vartija, Belgarion vietti taas eilen aikaansa täällä. Kävi pesemässä kaksi mattoa taas pyynnöstäni, auttoi kauppareissulla ja söi liikaa - kuten tavallista. Täytyisi varmaan opetella tekemään oikein pahaa ruokaa itsellekin, ettei tulisi syötyä liikaa. Belgarion alkaa muuten näyttää jo mieheltä eikä pojalta. Pojan pyöreys on salaperäisesti hävinnyt kevään aikana, vanhat farkut pysyvät päällä enää vyön voimalla ja ikuvanhat T-paidat lepattavat. Ostin kirpparilta Pojalle mustat farkut, jotka ISTUVAT päällä - hemmetin hyvän näköistä. Mummonsa oli ostellut T-paitoja ja jotain. Eli syksyn kouluvaatetus on turvattu. Kunhan ei nyt tulisi enää kirja- tms. ylimääräisiä kuluja hirveästi...Muutoin poika on todella - miten sen nyt sanoisi - ei uskoisi minun pojakseni. Ei polta, ei juo. On jäänyt kiinni Cocis Lightiin, kylmään pizzaan (isänsä luona) sekä PC:n ja kirjoihin....Vaihdokki? Geenimanipulaation tulos? Palannut takaisin avaruudesta? Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tuollaisen lapsen? Olen tosi onnellinen, ettei tarvitse kaiken muun ohella kantaa huolta hänestä eli luottamukseni on lähes rajaton. Toisaalta, Belgarion ehti jo hyvin pienenä tehdä aika paljon ikäviä temppuja. Oltiin vuorotellen luokavalvojan, reksin ja kuraattorin puhuttelussa - Poika ja minä...;D

---------------------------------

Purrrrrrrrrrrmenta! Juu, on Poika kiva. Se antaa mullekin ruokia ja heekkuja, jos mamiska vaan antaa ekaks luvan. Sitte musta on hauska pelästyttää se juoksemalla tai hyppäämällä  sen yli kun se lukee tosi keskittyneesti! Se hyppää ainakin puol metrii ja pelästyy oikeesti. Ei se tajuu, ett mä oon nii hurjan nopee kissi. Mä täss just mietin, että se vois lainata mulle sellast telttaa, ku tolla Reetilläki kerta on. Me voitais Mamin kaa loikoo siellä kesät. Tai ainaski mä voisin.

En mä sitten saanutkaan eilen sitä jätskiherkkua - noi ihmiset ei jostain syystä sitä halunnu. Mutt sitte ne osti jotain fisua, että saan mä sitä kyllä tänäänki. Mutt sitte mä sain kissijädeä! Arvatkaas mitä se on! No mamma laitto Pojalle tagliatella (mä en tiijä mitä se on, musta se maistu makaroonille vaa) ja semmosta soossia, miss oli lihaa. No, mamiska otti sen lihan pakkasesta ja se tuoksu niin hurrrrrrrrrrrrrrjan hyvälle, että mä vähän jo mourusin heti. Mamma vähän heemostu ja se anto sitä mulle biitin puoliks jäisenä. Hei - aika magee justka. Vähä jäinen liha viilensi kummasti ja mä ahmasin sen heti. Kun mamma huomas sen, se kikatti ja anto mulle vielä toisenki klöntin. Sitte mä söin sitäki vielä ja jätin vähän sulamaan kokonaan! Mä luulen, ett siinä on tosi hyvä kissajäden resepti! Tänään mä voisin kokeilla sitä fisuversiona. Meill on aina fisua kans pakkasessa - nyt mä voisin syödä sitäki vähä jäisenä. Viilentäis vinkeesti!

120333.jpg

Tohon mä en vielä oo opettellu, vaiks mä oonki aika utelias. Mamiskan yhen kaverin kissi kävi kakilla tollee, sitte se pissi laatikkoon, mutt siell piti olla veskipaperii eikä puruja. Ei kauheesti kissamaista mun mielestä! Kissatavat kunniaan - me ei olla mitään omituisii ihmisotuksii ja orjia. Me ollaan KISSOJA ja pidetään kissatavat ja -arvot kunniassa! Joohan????

------------------------------------

Joo...nauratti eilen kyllä tuo Vincentin kissajäde, mutta kun teki mieli lihaa heti-heti, minähän annoin. Ja jäisenä se nakerrettiin...

Täytynee jatkaa tässä Huutis-puuhastelulla ja muilla hiljaisilla aamupuuhilla. Vähän myöhemmin käväistä sitten katsomassa Kummisetää eli pyykillä sen luona ja vaihtamassa juorut...HAA - naapuri tuli just yövuorosta kotiin ,D

Päivän linkki: Lisää outoja uutisia - nauraminen sallittua!

Päivän slogan: Naisena oleminen on niin merkillistä, että vain nainen voi selvitä siitä.

Päivän biisi: Voi kuinka me sinua kaivataan

 

                                      SIRPAKKAA SUNNUNTAITA!!!