Siis kuka tulee olemaankaan tämä onnekas Toimi, joka päätyy tänään luokseni? Täh? Ja kuka sen saattaa meille? Kertokaa HETI, kun Toimi löytyy...

Pitänee heti rehvastella, että eilen siivosin huushollin kahdesta paikkaa, sisältä ja päältä. Kyllä nyt kelpaa. Lattiatkin on mopattu - oikeasti. Ja ette muuten usko, minkälaisen pölkkäritukon saa aikaiseksi 1 kpl erittäin pitkähivuksisia akkoja ja kovasti karvastava kolli. Pirulauta! Meni melkein tunti, että sain pölkkärin toimimaan kunnolla. Ja Minä Ihan Itte, ilman mitään miespuolista apua, rautalankakoukuttelun avulla...Nostan nokkaani ja suorastaan kehaisen jälleen teknistä luovuuttani! Enää tästä siivouselmailuhuumastani uupuu tuo pesutuparetkeily, mutta siihen en todellakaan yksin pysty. Joten on odotettava joko Belgarionin paluuta tai jotenkin saatava Kummisetä kuntoon. Eilen sen talo tärisi, taisi kärsiä myös darrasta melko hankalassa muodossa vieläpä. Ei, en ole vahingoniloinen. Soitin aamulla ja ääni oli kamala, olo kuulema vielä kamalampi jne. joten toivotin vain iloisen aamusirkeällä (siis minä!) äänellä parempaa päivän jatkoa.

Lisäksi kävin kaupassa - mahtava retkeily aivan yksin tuohon 300 m:n päähän. Hyvä saalis oranssia. Ja sikakipeät koivet. Hmmph!

Jotain pientä puuhasteltavaa päätin jättää tälle päivälle, kuten mahdollisesti kirjahyllyt, puunattavat pinnat lattian yläpuolella jne. Kyllä on tämä lomalaisen elo työteliästä. Itse asiassa ainoa ero työpäiviin on se, että tekee fyysisempää työtä ja voipi levätä ja ottaa tirsat halujensa mukaan. Lisäksi ruoka on tuoreempaa, kun se ei ole mikrotettu eväslaatikosta ;D Ruoka on köyhälle työläiselle tärkeä asia! Eli tänään onkin käytävä leipomossa, atteekissa, maustekaupassa. Ainakin. Ikäänkuin täydentämässä elämää ylläpitävää varastoa.

Tosiaan, nukuin eilen snadit aamupäikkärit ja pitkähköt iltapäiväpäikkärit, joten lokitusaikakin on näin varhainen. Jos ei nukuta, meillä ei maata väkisin. Silloin nettaillaan tai luetaan. Joskus jopa rouskutellaan näkkiäisleipää juuston ja suolakurkun kanssa, njamsk.

------------------------------------------

Mmmmmmmmpurrrrrrrrr - no joo, oonhan mä siis kissana yöihminen, mutt toi mamiska on ihan tosissaan täys kahjo! Mä olin goisimasssa kun se räppäs valot päälle ja alko taas takoo konetta. Lukis edes. No luki se, mutta sitte se alotti tän. Hähää - ei se eilen käynyt Hakiksessa, mutt silti mä sain fisua. Nääs se söi jotai pottui, raejuustoo ja donaria. Ja meillähän on Sääntö, että kaikki fisu jaetaan tasan puokkii. Nii, ett sitte me litattiin se donaripurkki ja molemmat söi ihan tyytyväisinä. Toi Tuuttitöö varotteli, ett mä en sais nukkuu enää partsilla...No, oikeesti, mä käyn ihan tossa keskemmällä aamuyötä parin tunnin sisätirsoilla. Silloin on joteski kosteen olosta ja mä vähä pelkään tollasii myöhempii nivelongelmii ,> Mun mielestä kissojenki pitäis enemmä ajatella terveyttä ja just sitä, ett jos sitt vanhempana tulee jotai tassusärkyi...hui karmeeta, mä en kyllä kestäis!

155086.jpg

Siis kun niitä mun fotoja ei tuu ennenku ens vkolla, mä valkkasin tällasen aika söötin kuvan tällä kertaa tähän! MÄ TAHDON, että mun osuudessa ON kissakuva - varpisti niih! Kerta! No, mä lähen nyt kattoon, ett josko tulis yöpeehosia kun kaikki valot on kutsuvasti päällä ;D Peehostellaan, kissakamut!

-----------------------------------

Vincent todella katselee välillä selkeästi ihmetellen toilailujani, kun on ollut talossa kuitenkin vasta muutaman kk:n ajan eikä ilmeisesti ole tottunut kaikkiin hullutuksiini ja sekoiluihini. Mutta mikäs tässä, on kivan pimeä aamuyö, hyvä kirjakin kesken, netti auki jne. Voihan tätä aikaa tässä viettää ihan reippahasti ,D

Kesken oleva kirja: Arne Dahl - Eurooppa blues

Päivän slogan: Jos kysyt, olet tyhmä kaksi minuuttia. Jos et kysy, pysynyt tyhmänä koko loppuelämäsi. (Vanha kiinalainen viisaus)

Päivän biisi: Who'll Stop The Rain ;DD

NO NIIN - TOIMEKASTA TORSTAITA SITTEN KOKO LOKISTANIAAN!