Ai, niiiinkö, että selityksiä? Tämä on tällä kertaa lyhyt rapo, mutta käyn pääkohdat läpi.

Ensin Eräs Miellyttävä Henkilö kävi kylässä, jonka aikana juotiin lievästi viinaa....(Vinski kiittelee hurjasti herkkunapeista!!!). Sen jälkeen tulikin makoiltua pari päivää ihan rauhassa ja hoidatin koipia ja muuta kivaa.

Kunnes - Kummisetä + Hörhö yhdistelmänä valtasivat residenssini aivan väkisin juottaen alkopitoisia juomia. Tähän olikin kyllä syy - ainakin yhdenlainen - eli mieheni kuolemasta tuli juuri tuolloin 3 v. Oli vähän rankkaa, istuttiin, muisteltiin,itkettiin ja naurettiin. Mulle ainakin tämä vuosipäivä on vieläkin aika rankka juttu - tulen mahdollisesti lokittamaan enemmän jossain vaiheessa W:stä, jos vain pystyn siihen! Juu, olihan se peijaistaminen hauskaakin jne. Eipä siinä mitään. Tosin tämä lokittaminen silloin aina jää, kun sormet ei löydä näppäimiä - ei aina edes enteriäkään...

Ai - että koivilla ei kirjoiteta. Niinpä sitä luulisi. Kävin taas uudella lääkärillä ja sain lisää sairaslomaa sekä ohjeet, että myös ns. "suorana istumista" kannattaa välttää, koska se pahentaa kipuja. Samoin käveleminen. Ja tosi on - eilen yritin hoitaa koneella pari hommaa, oli pakko kiroillen ja lähes itkien vääntäytyä soffalle tauolle! Nimittäin tässähän selkä suorana kirjoitellessa iso osa painoa on kuitenkin jaloilla, varsinkin, jos istuu jotenkin väärin. No, kokeilen nyt päivitellä tässä hissun kissun kun aikaa on...Ehkä jo päivässä-parissa loki palaa entiselleen.

-----------------------

Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrve, kaikki mun kissafrendit, kun ootte ihmetelly! Mamiskalla on tosissaan noi takajalat aika sökönä...ainakin se valittelee, kun se on yksin, mutta kyll mä oon hiffannu. Ja oli se tossa aika surullinen pari-kolme päivää kaa. Mutt mä sitt yritin sitä lohdutella, aatelkaa, se alko uudestaa itkee! Ihmiset on outoja *huoh*. Nii ett munki koneaika on nyt aamusta vähä lyhyt eikä mamma jaksa ettii kuvii. Mä kuulin kattokaas, ett viime yönä se nukku vaan kaks tuntii ja se on kissoillekin tosi vähän! Mä yritän saada sen purraamalla rauhottuu, jospa se huomenna jaksais. Ja mä yritän saada sen kaa päiväunkoille mun kaa ;D

Mä laita ihkaerityisterkut Mustalle, Hössölle, Leksalle, Reetille ja ihan kaikille muillekki! Puristaan taas - ja mull on jömmas pari hyvää jutksaaki.

----------------------

Kiittelen kaikista minusta huolta kantaneista *niiailee ja kumartelee ympäriinsä* - en muutenkaan voi olla nyt muuta kuin iloinen ja koipikipuinen!

Eli olen ihailtavan kiitollinen kaikille minua Lokistaniasta etsineille ja sulkeudun (toivottavasti vielä?) suosioonne.