Aatto, työpäivä, tavissellainen, ehkä kiireinenkin. Ainakin eilen apua taas tarvittiin naapuriosastolla ja tietysti juuri iltapäivällä, tuntia ennen lähtöä. Just just, että eräs henkilö oli vain jättänyt paperit seisomaan ja häipynyt lomalle, vaikka ne piti olla tämän vuoden puolella hoidettu. No, Welhotarhan hoitaa ja hoiti. Meilläkin lienee vielä jotakin keskeneräistä, katsotaan...

 

Muutoin normiroudausiltapäivä eli Belgarionin kanssa haemme varaukset kirjastosta, mömelöt apteekista, vihannekset tsioskilta, muut eväkset kaupoista *huoh*. Aina sama juttu! Enkä minä edes keksi mitään uutta kivaa muonaa. Tein eilen thai-tai-kalaa niin paljon, että sitä syödään tänäänkin. Enkä ostanut herkkuja, enkä muuten osta. Ei tee mieli. En kyllä keksi uutta normisyötävääkään. Olen fakkiutunut selvästi. Ei se haita, niin kauan kuin maistuu. Kun lakkaa maistumasta, kehitellään uutta. Josta tulikin mieleen, että täytyy väkertää viikonloppuna pitkästä aikaa soijapiffejä, niitä tekee mieli! 

Tämä nyt on pelkkää tajunnanvirtaa -postaus. Mitään ei ole tapahtunut, toivon että ei tapahdukaan! Vähän minä itse saisin piristyä, mutta se ei ole minusta kiinni. Valitettavasti. Parempia särkylääkkeitäkin saisi löytyä, taas on juilinut niin prleesti. Vali-vali-ahi-ahi siis. Älkää viitsikö, tiesitte, mitä saatte, kun tänne lokiin klikkasitte - nih kerta. 

Hörhön kanssa juttelin tuossa, oli ollut kuitenkin varmuuden vuoksi yön yli saiskussa ja kotiutettu sitten. Jämäkkä käsipaketti, kuulin. Lupasi poiketa, ei ollut rahaa hakea särkylääkkeitä jne. Muuten oli vain väsynyt ja kipuili aika pahasti. Kyllä kai, sormi on neuloilla väkerretty kohdillensa ja kipsattu tanakasti =O Hups... ei ihme. Ei kuitenkaan onneksi mitään tulehdusta tms. nähtävissä, ainakaan vielä. Toivottavasti ei iskekään tai on taas pitkä reissu edessä. Yrittää nyt jaksella kämpillään, vaikka hirveä mökä sieltä kuului takaa. Lupasin hätätilassa avittaa suihku- ja hätämajoituksella päiväksi tai pariksi, jos vuoden vaihtuminen siellä alkaa ahistaa pahasti, sairas Hörhö, kuitenkin. 

Täällä ei siis ole tiedossa mitään bileitä, ei kannata tulla kurkkimaan oven taakse. Siellä onkin aina niin karmea jono *kolkkoa hekotusta*; isännöitsijä, vouti, naapurit, sinivuokot, kivat valkotakkiset miehet jne. odottavat kaikki vain vuoroaan päästä nauttimaan valtavan kultturellista ja intelligentistä seurastani. Eli Welhottarelassa ei juhlita; maataan ja luetaan, nukutaan jos mahdollista. Eikö olekin epäseurallista ja itsekästä? Minä nyt en vain ole mikään sosiaalinen ihminen enää, tietyistä syistä.

 

Olen jopa niin epäsosiaalinen, että painun nyt tupakalle.

 -----------------------------------

254944.jpg 

Purrrrrrrrrrrve, kavrut! Hehheeheh, nyt taas alko safkapolitiikka paranee. Heti ku mä eilittäi sanoinki täällä. Meinaa illall tuli sitt jääfisuu ja kotkotint ja kaakkii ja kaikkee. Toi teki jotai safkaa ja laitto sinne fisuu, tottakai mull on optio kaikkee fisuu tääll residenssis. Nii ett mä sain oikee kunnon biiti, sen jälkee taas maistukii piänet tirsat. En oo muut ko goisinu. Oiskoha meill mamin kaa sama vika? Ett me mialuummi vaa maattais ja goisittais, safkattais vaa välill ja sillee. Mutt ku ton on pakko ain lähtee duunii. Kyll se sano, ett jossain väliss sill on taas lomaa, ett se on sitt mun kaa nii paljo ku ehtii. Ja hei, tänää Poika tulee tänne mun kaa ekaks kaksistee ja sitt ne menee kaupoill kimpass. Mull on taas tiados kaikkee kliffaa, oikee kissanpäivät kaikin pualin, mmmmm. Mukava. Mä tykkään. Ja sitt mä kuulin, ett on just se päivä, ku paukutellaa ja on rakettoi ja kaikkee – mun miälest seki on kliffaa. Mä istun ain mamin kaa partsill, jos vaa tarkenee ja tsiigailen niit kaikkii. Hirmu mekkala, ei haittaa. Se döfis kyll haittaa, munt alkaa aivastuttaa. Mutt muute se on huisi jänskää ku kaikk huutaa ja jengii on ulkon tos mein pihass ja kaikkee. Mä oikee odotan, hei! Ja toi kuva on muute joteski aika magee, son täält.  

1262187813_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

Kliffaa viikendii ja sitt sitä vuade vaihdett kans!

--------------------------------

Vincent, pelottava rakettikissa ;D

 

Päivän slogan: Jos olisin niin väsynyt kuin olen, antaisin itselleni vähintään puoli vuotta sairaslomaa!

 

Päivän biisi: I'm So Tired

 

Luettua: No niitä eilisiä Radgen kirjoja tässä – ehdin itse asiassa lukea koko trilogian läpi eli Berliininpoppelit, Erakkoravut  ja Vihreälle niitylle. Aivan ehdottoman tykättävää luettavaa!!!

 

Ja olkaahan varovaisia siellä pakkasessa sekä oklatuotteiden että rakettojen kanssa! =D

265380.jpg 

HEAD UUT AASTAT!