Hehheeh, ei voi muuta kuin naureskella ensin – omalla takapihallaan kavalletaan noin pieni summa. Nyt tämä kovasti odottaa, milloin saamme kuulla hieman isommista kähminnöistä, kun kaikenlaista alkaa tulla julki. Uskotteko, ei tämä tähän jää... Ikävä vain, että varmaankin kyseessä on joku meikäläisen tapainen toimistorotta, joka on hiukka erhettynyt kaidalta polulta. Ne suuremmat roistot kun eivät vieläkään jää kiinni. Tai tekoset eivät täytä rikoksen, kavalluksen tms. tuntomerkkejä.

 

On minulla muitakin uutisia, Vinski on päättänyt kantaa kortensa kekoon ja alkaa elättää itseään. Me perustamme kahvilan tähän malliin. Ideahan on vallan mainio ja noin sosiaalinen *köh* kissa kuin Vinski, on taatusti suosittu s/m-piireissä... Tervetuloa sitten, talo tarjoaa, tuota, jotakin, met lupaamme ,D

 

Muuten onnistuin eilen astumaan jalallani ei-niinkään-koreasti eli oikeaa koipeani viillettiin kuni terävällä veitsellä. Sattui niin, että huusin ääneen. Sen jälkeen olenkin ontunut, tätä kestää ainakin pari-kolme päivää ennenkuin se asettuu siedettäväksi. Mikään ei auta, sen tiedän. Lepo helpottaa tai siis helpottaisi. Josta tulikin mieleen, että kävin eilen viemässä omisarvikselle pari resettiä uusittavaksi sekä pienen kirjeen muutamasta asiasta. Siinä odottaessani konttorissa vuoroa, näin hänen menevän muutaman sentin päästä kaverinsa kanssa ilmeisesti syömään – ei edes katsetta, ei tervehdystä. Tuota, onkohan tämä yleinenkin tapa, että asiakkaita ei ns. siviilinä tervehditä, huoneessa vasta. Jäin vähän H. Moilasena katsomaan perään. =O

 

Sitten pakko kertoa tarina – Welhottarella kävi eilen vieras! Juu-uh, ihan oikea vieras oikein kylässä. Toveritar kävi ja istuimmekin aika pitkään, kummasti sitä juttua riittää. Olisi varmaan riittänyt pidempäänkin, minä siinä taisin alkaa vaikuttaa väsähtäneeltä. Andeeks, mutta se on totta, olin aika väsy... Toisella kertaa taas, toiste ja paremmalla ajalla.. Eikö se niin aina sovita? Kiva eli mukava kun kävit, se on harvinaista herkkua täällä – tosiaan! Vinski tosin tervehti purettamalla... anteeksi hänenkin puolestaan! Uinumaan menokin venähti, uaaaaaaaaaaah, terve väsymys ilmeisesti tällä kertaa ja lievästi päänsärkyä ,D

 

Muuten ei erityistä, taas joku omituinen palaveri tällä viikolla, johon rotat saavat (!) osallistua, jos katsovat itsensä halukkaiksi. Omituinen tapa tällä Upolla ilmaista nuo asiat. Käsittääkseni kyseessä on kuitenkin ikäänkuin osastokokous ja me kuulumme osastoon. Hmph. No, ehkä minä en ymmärrä hänen hienovaraisia vihjeitään, kun totuin P-P:n suorasanaiseen puheeseen aikanaan. Aamuksi jäi kiva pino töitä. Työkaverilla on tapana aina tuoda hommansa juuri ennen lähtöäni aivan tarkoituksella, siksi että hän on etätöissä huomenna ja saa valmiit paperit seuraavana päivänä. Toisaalta minä olen aamulla parhaimmillani ja hän tietää myös sen. Hyvä tapa, tosin aamulla ei sitten ehdi nettailla omiaan ennen muiden tuloa ,D

 

Jahas, jossakin luki, että nyt on koiran ilma =O Komea aamu nimittäin Malmilla. Tämä haluaa tietää, millainen on kissan ilma sitten...

------------------------------------------------

254944.jpg

Puuuuuuuuuuuurve, kattiskat! Nonnih, hei, meill kävi se yks ihmine, ku on käyny enneskii. En tiijä mikä muhun meni, se tuli ja rapsu mua ja mä hullu menin purettaa sitä. En tiedä mikä minuun meni (toim.huom. kuten sanottua, tuo ei mene Malmilla läpi!). Mä pyyrän nyt anteeks, tätsy, mä oon tosi pahoillaa! Ei ollu tarkotus, mä meinasin purettaa nilkkaa... ei ku siis nualasta nätiste oikee >o< Jooko, sopiiks? No, muute mä sitt goisin ku noi vaa kälätti ja söi jotai sukulaatii ja semmost ja divas kaffet. Ei mitää kunno muanaa, niinku mjunuaisii. Ois ny mamikii laittanu tarjoll vaiks niit mjunuaisii, ku kert o harvinaine viaras. Mun miälest toi tommone on epist. Ai nii, mami ehtikii jo kertoo, ett mä alota duunit. Heti ku toi möhkö saa järkättyy kaikki judekat niinku pitää. Ei siin kauaa mee, mä luatan siihe. Tulkaa sitt käymää kaikki, jookosta? Täss on taas ton kehno foto, mutt ku muutkaa ei oo. Ja hei, se leidi, se FM, Musti on tosiaa dogi, semmone haukku. Muill mustill me tarkotettii kissinkoit, mustavalkosii semmosii, sä ett vissii tiärä, ett Kulkuri on kans kissi ja sill on isäntä, son Iisi ja emäntäkii sill on. Se on semmone ulkokissi enempi... Ja sitt se asuu aika kaukan. Ett ihan vaa tiaroks, jos joku ihmetteli, kuka son ja mitä se väsää.

 

1254850402_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Kliffaa keskimmäist viiko päivää nyt kaikill!

--------------------------------------

 

Vincent, kyllähän me nyt yksi yritys saadaan yhdessä pystyyn! Vincent & Polga, vettä jo kuudessa polvessa ,D

 

Päivän slogan: Toisinaan minusta tuntuu, että minua kohdellaan kuin herkkusientä; pidetään pimeässä ja syötetään paskaa!

 

Päivän biisi: October

 

 

Luettua: No enhän minä ehtinyt lukea kuin yhden sarjiksen, josta lisää toisaalla tuotapikaa. Kun vieras tuli ja aikaa meni. Sitä ennen taas tuli kirjoitettua enemmän kuin laki sallii, joten rapo on tällä kertaa harvinaisen lyhyt ja kattava. Ei sentään ensimmäinen lajissaan. Ai niin, yhden paikallisilmaisjakelulätyskän selasin kursorisesti läpi.... Lähinnä siksi, että ovikoodit on otettu uudelleen käyttöön ja jälleen mainoksia tulee tuutin täydeltä, myös yksi uusi paikallislehti! Eipä ollut ihmeellinen, ei tarvitse lukea toista kertaa.

 

265380.jpg

 

KISSIKENKILLÄ YRITETÄÄN VIELÄKIN – UHMAAN LUONTOA!

 

PS: On tämä hauskaa, ensin päivitys IE:llä ja sitten parit korjaukset Operan kautta, kun IE:llä ei voinut korjata. Voiko olla hankaavampaa, argh?!