N = naistutkimus, josta Welhotar on suorittanut A-oppimäärän. Welhottarella on sellainen omituinen tapa harrastaa työn ohessa erilaisia opintoja, kursseja jne. Tämä on aihe, joka aiheuttaa aina hiukka hämmennystä CV:ssä eikä siitä käytännön hyötyä ole ollutkaan. Minä nyt vaan huvikseni opiskelen, lisätäkseni yleistietoutta lähinnä... Toisaalta, työnantajilla on aika usein tapana katsoa, että henkilö, joka viitsii vielä työn lisäksi opiskella jotakin omalla ajallaan, on aktiivinen ja halukas opiskelemaan lisää myös työssä ollessaan. Eli suosittelen kaikille, joilla aikaa riittää. Työn ohessa olen suoritellut erillisiä kursseja ja arvosanoja aika paljon, valitettavasti eri tiedekunnissa ja eri yliopistoissa eli niistä ei saa minkäänlaista opintokokonaisuutta mitenkään rutistettua. Mutta väliäkö tuolla - olen opiskellut asioita, jotka minua itseäni kiinnostavat, harvemmin mitään suoraan työhön liittyvää (paitsi tietysti työpaikkojen oma koulutus). Mitä minä haluan tällä sanoa? No sitä, että opiskelu kannattaa aina, jos haluaa vaihtaa työpaikkaa tai on työttömänä. Kyllä se antaa ihmisestä jonkunlaisen eteenpäinpyrkivän kuvan kuitenkin, vaikka sitten olisi opiskellut täysin alaan liittymättömiä asioita (perhonsidonta? huovutus?).


                                 
265380.jpg

                           OPISKELLESSA TYHMYYS EI TIIVISTY!

PS: Ei se aina auta, se opiskelukaan. Aamuisesta haastattelupaikasta juuri soitettiin, että en selvinnyt uimapukukierrokselle ;D Kuus siitä, jäljellä pitäisi olla vielä 4 kk Varastolla, P-P:n suullisen lupauksen mukaan...  odotamma vielä kuitenkin 31.3.2008 asti, ennenkuin iloamme tästä!