Kuten arvaatte, olen edelleen raivoissani. Että HMPK:ssa kehdataan, ne tekivät sen taas. Welhotar seisoi kaatavassa tuulessa ja räimivässä vesihötössä yli 30 min. Ja sai jalkansa aivan stnan kipeäksi. Nimittäin, takson ilmoitettiin saapuvan 15.17 – ei tule, ei. Odottelin, josko olisi sen verran ruuhkaa, että kuski soittaisi. Lopulta hermostuin ja soitin kuskille (numero tulee aina tekstarin mukana, jos kyseessä on koppiauto!). Hän ei tiennyt koko tilauksestani yhtään mitään! Hvetin kireänä ja raikkaan monipuolisesti valituin sanoin soitin HMPK:lle. He olivat jättäneet tilauksen, vuoron vaihto, ei ollut – kai – mennyt perille. Ja silti kehtasivat varmistaa auton minulle. Ei jlauta! Sain kokovartalopultit. Sanoin, että auto ja heti. En pysty neurologin, fysiatrin enkä normilääkärin lausuntojen mukaan seisomaan yli 7 min. ilman kipuja. Pidemmän paikallaan seisomisen jälkeen alkavat järjettömät, vihlovat kivut. No, kaveri pahoitteli ja soitti normitakson. Normitakson tullessa olin odottanut lähes 40 min kaikkinensa. Siinä hermostuin lisää – normitaksolle oli vahvistettu viime maanantain – siis hei – viime viikon menotiedot Hakaniemeen. Soitin HMPK:lle uudestaan,  he sanoivat että saan, SAAN mennä taksolla ihan kotiosoitteeseen. Silloin riemu ratkesi, ilmoitin, että tästä päivästä lähtien minulla on voimassa täysi nollatoleranssi. Jos auto on yli 10 min. myöhässä, minä soitan ja ilmoitan sekä teen erillisen valituksen. Ilmoitin myös vieväni valituksen tiedoksi useille muille tahoille sekä (ensimmäistä kertaa) käyttäväni hyväksi asemaani Varastossa sekä Varaston asiantuntemusta tässäkin asiassa! Lisäksi kysyin, miksi en ole saanut vastauksia viimeisiin valituksiini lainkaan. Siellä oltiin nyt hyvin ymmärtäväisiä; lupasivat asian käsittelyä, kirjallista vastausta, pahoitteluja jne. Kerroin, että en halua pahoitteluja. Haluan vain päästä tilattuna aikana töihin ja samoin takaisin kotiin. Sitä kutsutaan nimellä palvelu. Lupasivat selvittää asiaa, ans kattoo nyt taas. Prletto, että otti päähän. Ja kuten arvasin, koko eilisillan, yön ja nyt aamulla koivet ovat aivan järjettömän kipeät. Periaatteessa voisi jäädä sairikselle. Varaston takia en nyt jää. En. Periaatteessa. Tässä voipi jättää arvostelun HMPK:n palvelusta Ano Nyyminä, yllytän suorastaan. Minä en nimittäin puhu paashaa, valitankin vain asiasta! No, ainakin yleensä *kevyt virn*...

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ja ettei elämä tulisi turhan helpoksi ja miellyttäväksi, minua ilmeisesti pidetään nyt Varastolla täysin huumorintajuttomana tyyppinä *hekottelee*. Esihenkilö jäi perstaina lomille ja oli jättänyt meiliä kaikille tyyliin: "Tytöt ja pojat, olkaahan nyt kilttejä ja ahkeria, kun minä lähden myöhästyneelle lomalle jne." En ole koskaan pitänyt tuosta tytöttelystä muutenkaan. Ruokiksella kysyin työkaverilta, onko Pomolla aina tapana käyttää nuita sanontoja. Kuulemma on. Sanoin vain, että minusta se on vähän kornia. Työkaverin mielestä se on hauskaa ja huumoria, hän kuulemma taas pojittelee vastaavasti Pomoa. Juu, siis työkaverin mielestä minä nyt en ymmärtänyt tätä hauskuutta. No, minusta se vain ei ole hauskaa, kuten ei sekään, että mätkitään A4:lla päähän. Ei huvituttanut, ei. Nyt olen siis vielä vakavikko...

 

Eilen tein uroteon vielä illalla: siivosin 4 (lue: neljä) Muuramen ison laatikoston laatikkoa – tehän tiedätte miten valtavia ne ovat (ja millaisen sotkun niihin saa aikaiseksi). Myöntää täytyy, että ei niitä nyt ihan tosihyvin siivottu, mutta kuitenkin. Siihen meni melkein loppuilta. Harmi, mutta halusin löytää pari asiaa ja onneksi ne todella löytyivät, samoin paljon muuta kadoksissa ollutta *virn*.  Tänäänkin täytyy vielä palata siihen asiaan. Eli näin kotityöt, onneksi evästä oli valmiina.

 

Täksikin illaksi on vielä puuhaa. Huomenna tapaan Naisen Joka Vihaa Kissoja lounaalla, hänellä on minulle myös jotakin tuotavaa. Mukavaa. Huomenna on tod.näk. myös melkoisen kiireikäs työpäivä, juuri sellainen miittipäivän jälkeinen päivä, jolloin alkaa trafiikki Welhottaren puheille. Ei se mitään, minä kyllä hoidan. Kunhan muut käyttäytyvät nätisti – kuten käyttäytyvätkin ,D Eräs heistä mm. ehdottomasti kielsi minua aloittamasta erään työnsä tekemisen enää iltapäivällä klo 15 tienoilla. Ehhh...

 

--------------------------------------

254944.jpg

Purrrrrrrrvinka, kissit! Jahas, juu, se oliki vaa joku kohtaus. Siis se, ett yks päivä saa iha kunnoll syädä oikeet kunno broiskuu. Eile meinannu tulla mitää safkaa. Sitt tuli tavismuanaa. Ja mami mylläs laatikoi, pää laatikois koko illa. Ei mitää leikkimist, ei semmost olleskaa. Vaiks mä kävin välill iha huamauttaas, ett mäkin oon olemassa! On se omituine. Mutt nyt se kyll goisi aikastas hyvi – tiätty siks, ku mä goisin sen viakus koko yän. Ei heränny yhtää! Mäki sain sitt olla rauhass. Mutt toho ruakapolitiikkaa pitää kyll tänää tulla jotai muutost. Mamiih, me voitais syädä tänääki donarileipii, hei!!! Juu, se taas lupas. Siis mähä en syä leipii, mutt se ite tunkee niitä uunii ja syä sitte. Mä syän donarii sillensä. Se uunittaa ne ja juustottaa ja niihinki se tunkee kilii, kurrii ja valkost sipulii *huoh*. Ei siin mitää, mutt mä pelkään, ett mäki alan haista yht pahalle ku orja. Mite se kehtaaki! Toi haisu on kyll ihan hirvee.... jäks...

 

1268004.jpg

 

Täss mä goisin taas ihan viatont unta – niinku aina. Mähän tunnetust oon tosi viatoine pikkunen kissi *kollivirn*. Hei, kliffaa päivää kaikill ja heekukast iltaa teinki orjill, huamisee.

 

-----------------------------------------

 

Pitänee laittaa sitten lämppäreitä donarista iltapalaksi, kun Vincent kauniisti pyytää! Ai niin, odotettavissa on myös Belgarionin viikonloppuloma – vahvistusta ei vielä tullut, mutta toiveita on. Mukavaa.

 

Päivän slogan: Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen!

 

Päivän biisi: Swordfishtrombones

 

Luettua: Eilisen puuhastelun jälkeen luin vain edellisen opuksen loppuun. Aloittelen tänään uutta, jonka julkistan mieluummin vasta huomenna. Ihan vain siksi, että haluan päästä siinä ainakin alkua pidemmälle. Nauttikaamme vähintään kirja päivässä – se pitää ennakkoluulot loitolla!

 

 

                          265380.jpg

 

                 TIIVISTAHTISTA TIISTAITA!

 

EDIT: 40 000 kävijää näyttää tulleen täyteen joskus aamuyön tunteina - onnekas ilmoittautunee meilillä ;D Kiitokset edelleen kaikille teille, huonon lokimaun omaaville henkilöille, jotka jaksavat lukea väninääni ja valituksia!

 

 

 

<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" />