olin eilen nimittäin aivan hemmetin kipeä. Joka paikkaa sattui, särki, oli todella kammottavaa yrittää edes taksoon. Jäykistys oli mittavaa, väsytti, melkein itku tuli. Kävelin vielä ulkona päivällä ja leikin urheilijaa (urheaa?) ja kävin 2 x 100 m lenkin ;) Kotiin tultua suoraan petiin, ei unta – ei sitten millään. Myöhään yöllä aloin pärskiä, tuntui kuin olisi kuumetta ja näin. Eli perhana soikoon, olen saanut kevätlunssan poikasen. Nokka tukossa, aivastuttaa, kuumelehtii. Hei, tämä ei siis ole normiallegriaa, siihen on tropit eivätkä oireet ole tämmöiset. Eli paskempi juttu taas! Eli ei kun normitroppien lisäksi överinä vitamiinoja, valkosipulia, inkivääriä jne. Olen varmasti taas suosittu töissä huomenna.

Ziis, kermapärsheet ja pitsiniskat vetivät "hauskat" vappuvermeet päällensä eilen iltapäivällä. Se oli "niin hassua", että minua ei naurattanut yhtään. Hiki päässä yritin saada jotain tolkkua duuneihin, että saisin suurimman osan tehtyä pois. Kunto ei ole niin kehno, että voisi olla huomenna poiskaan. Argh, siellä ne virittelivät jotain omia simatippisppippaloitaan, onneksi meitä muita rottia ei lainkaan noteerattu! Ja sitten heidän kanssaan pitäisi liittoutua? Minä vaan kysyn, onko muillakaan mitään yhteistä tämä sakin kanssa. Ihan mutu-kyselyn perusteella ei todellakaan! Pakkorako muuttuu kammottavaksi sekasotkuksi. En yhtään kahdehdi meille asetettua esihenkilöä, toisaalta hän on Siltä Toiselta Osastolta ;)

Olen siis pyörinyt yön petissä, melkein nukkumatta, välillä hikoillen ja taas palellen. Nyt vetelin aamukaffet ja erittäin tömäkän mömmöcocktailin. Jospa jotenkin saisi itsensä tokeentumaan edes päiväksi. Huomenna olisi pakkotekemistä töiden jälkeen eli posti ja kauppa. Olen luvannut hoitaa ne pois kuleksimasta, joten kai se on niin tehtävä.

Eli tässäpä meikäläisen ns. Vappu, joka ei siis eroa millään tavoin arkipäivistä. Eivät kyllä eroa muutkaan pyhät, koska minä en vietä niistä mitään. En ole myöskään juhlinut enää moneen vuoteen mitään muutakaan. Hiukan harmittaa, kun muistelee niitä Wanhanajan Wappuja. Onneksi niitä ehti viettää ihan kunnolla useampaankin kertaan.

Ei tästä raadosta nyt saa irti kuulkaas tämän kummempaa. Pitäisi ajaa yksi ohjelma koneelle ja tehdä parikin hommaa vielä tänään. Että semmoinen vapaapäivä. Pitäkää hauskaa, jos voitte, krapuloikaa ja nauttikaa vappulounaasta ja korjaussarjasta. Meikäläinen syö vihanneskeittoa ja kippaa ehkä jallutotin...



 

POLKA, JONKA AIVASTUKSET PELOTTAVAT JO KISSAAKIN!