Nonnih – asiat saatiin sitten jonkinlaiseen järjestykseen. Ainut taho, joka pyyteli miljoonasti anteeksi, oli yllättäen sos.viraston edustus... Oikeinhan se, he eivät olleet päivittäneet tietojani The Järjestelmään. Kuulinkin sitten, että käytössä on kaksi The Järjestelmää *huoh*... Voi äimälän pässit sentään! Ja varmaan vielä muitakin rekistereitä. No, Palmiahan ei mitään pyydellyt anteeksi. Lopulta päivän mittaan sain kiihkeän viestittelyn jälkeen selville, että kaikki oli kunnossa. Vapaa-ajan matkani työhön aamulla oli muutettu työmatkaksi, samoin paluu kotoon. Siis tähän meni hyvää työaikaa öpaut puoli päivää. Juu, ilman mitään sen kummempaa märinää, tietty!

 

Mutta nyt, toivoisin kovasti, että te, jotka käytätte Matkapalvelua, laittaisitte minulle viestiä ongelmista! Kommentit voi jättää nimettömänä tuohon laatikkoon tai suoraan meilinä [email protected]. Nimittäin olin yhteydessä kaupunginvaltuutettuuni ja hän lupasi ottaa asian esille seuraavassa kokouksessa. Toki annoin jo taustatietoja, lähinnä puhelujonotuksesta sekä autojen myöhästelystä. Mutta kaikki natinat ja väärinkäytökset ym. nyt tänne – saadaan kaikki samaan nippuun ja asia jotenkin edes esille laajemmin. Nostetaan yhdessä kissa pöydälle! Kenenkään ei tarvitse tietystikään ilmoittaa nimeään, minä toimitan listan vain eteenpäin ihan omalla oikealla nimelläni. Kukaan ei siis joudu mihinkään hankaluuksiin (paitsi minä, mutta minähän olen jo Mieliharmi muutenkin!). Hopitihop, tai jos teillä on kavereita tai tuttavia, vanhuksia tms. jotka käyttävät palvelua, kaikki nyt samalle listalle, kiitos! Ja mieluusti mahd. pian, että saan jonkinlaisen taustapaperin laadittua eteenpäin. Toivon tosiaan, että asiasta nousee edes kunnollinen keskustelu (henkilö lupasi jopa mahdollisesti tehdä aloitteen asiasta), että kaikkien ei tarvitsisi enää kärsiä tuolla pakkasissa tuntisotalla, maksaa hurjia puhelinlaskuja ja itkeä iltaisin (kuten täällä...).

 

Eli se siitä! Tänään sitten vaihteeksi vuorossa lekurikäynti, nyt silmän takia. En tiedä, mikä mättää, mutta jotakin outoa siinä on. Aiemmin luulin, että olisi näärännäppy tulossa, mutta ei se siltä vaikuta... vähän jo pelottaakin. No, asiasta lisää myöhemmin. Turha spekuleerata etukäteen.

 

Ei tässä oikein muuta olekaan – eilinen puhti meni melkein kokonaan tuon matka-asian hoitamiseen sekä työhön, juu, ihan oikeaan työhön. Lisäksi sain kirjoitettua loppuun yhden pikkujutun. Ja lueskeltua, toki. Ei oikein henki ole päällänsä, mietin vain näitä paria asiaa nyt tässä. Parempia postauksia odotellessa lähdenkin tupakalle. Pyysitte tietoja, miten palvelun pitäisi toimia - huomenna siitä lisää, nyt ei oikein irtoa, zorgen.

 

Sillä aikaa käykääs kokeilemassa kykyjänne tietokilapilussa eli Vuoden Ensimmäinen Juke-Quiz löytyy täältä. No menkkä ny jo, mä kävi jo *muaahhahah*!!!

 

Auts, vitamiinit meinas unohtua ,D

-----------------------------------------

254944.jpg 

Purrrrrrrve, kaiffat! No tuliha se mamikii, vaiks mä vähä pelkäsin. Mä olin joo ihan kiltist. Paitti ett se huamas yhe judekan. Mä olin käyny vähä repiis mun tassunkoill niit paprui, mä niit mitää pelkää! Eiköhä se koht sen tajuu. Mitäkähä se sitt keksii, laittaa vissii muavikassei siihe, tsihih. Mua se ei kyll saa estettyy olemast täälä ku tää kerta on mun hima kans, nih! Ett yrittää vaa keksii jotai. No, ei se eile, meill oli iha rauhallist ja sillee. Mä sain kotkotint ja raksui ja kaakkii, ite se ei syäny vissii mitää, mä ainaskaa nähny. Skrivaili vaa taas hirveest kaikkee. En tajuu, kui joku voi skrivailla ekaks päivän röis ja sitt viälä himass >o< Tosi omituine, mutt semmone se on joka asiass. Siit just tiätääki, ett se on mun mamiska eikä kenenkää muun. Ja varpist saan mennä goisii sen viakkuu, juu. Fotoi se ei oo ehtiny ottaa, tollase kuva se sitt löys. Hei mä kuulin ett taas on vapaat – ai vaa huamine...

1262619516_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

Kliffaa vapaan aattoo kaikill!

-------------------------------------------- 

Vincent, kekseliäs katinruttana ,D

 

Päivän slogan: Kaikesta huolimatta eräskin kirjailija jätti jäähyväisensä aseella...

 

Päivän biisi: Totuus löytyy kaurapuurosta

 

Luettua: Kari Lempinen, Jukka Lindfors, Markku Salo – Aloha! Uusi Laulu- ja Aloha! –lehtien valitut palat 1978 – 1986.    Ehdotttttttttoman suositeltavaa luettavaa kaikille, joilla ei kotona näitä aarteita ole. Tuolloiset rockin & punkin ym. musiikin tuulet, oudot tyypit (-> lue nykyiset vanhat pierut) esillä laadukkaissa *köh* julkaisuissa ;D Tämä tykkää, tämä tahtoo kirjan itselleen myös. Suosittelen kaikille ajan ilmiöistä kiinnostuneille. Ja hei – tämä on näköispainos, mukana myös ns. lukijakirjeitä, mainoksia, palstanpäitä, novelleja, haastatteluja ja muuta eli kaikkea mahdollista. Hillitöntä iltaluettavaa jokaiselle kyldyrellille tätä lokia lukevalle luonnottomalle oikeustoimikelvottomallekin henkilölle.

265380.jpg

JUU, JUU - WELHOTAR MENEE TAAS!