Tämä tämmöinenhän on suorastaan Welhottaren lempikelejä! Ja vielä inhokkisunnuntaikin. Yesh. Kaikki taas siis kohdallansa, paitsi että alkoi aivastuttaa. En ole vielä ehtinyt mömelöannokselle, joten voipi johtua siitäkin. Siis allegriamömelö on vielä ottamatta. Allegria mitä vastaan - no näemmä ihan kaikkea tätä nykyään ,D Joten parasta popsia sitäkin ympäri vuoden.

Kummisetä on käynyt jo kaksi kertaa pyytelemässä anteeksi käytöstään taannoin. Annettu anteeksi, mutta vidhuiltu rankasti ja asiallisesti alkon käytön hillitsemisestä. Nyt hän tuleekin sitten vain yhden pullon kanssa. Ja jos on vähänkään aikeita horjumisesta, kaatuilusta tms. hän poistuu kotiinsa jättäen silmälasit tänne. Hmph. No, voidaan se hoitaa näinkin. Herra voisi kyllä hieman jo hillitä alkon käyttöään, ainakin väliaikaisesti, siis pitkällä kuivalla kaudella...

Josta  tulikin mieleen, että olen menossa taas aamupyykille Kummisedälle tapani mukaan! Olin eilen varautunut siihen, että varataan pesutuvan kaikki koneet, myös ihana mattokone, ja pestään ihan kaikki Belgarionin avittaessa. Mutta kilinvitu. Pesutupa on TAAS remontissa. Ja vielä 10.11. asti. Asiasta EI perkele soikoon taaskaan ole tiedotettu millään muulla tavalla kuin sillä, että pesutuvan ovessa on lappu! Ei talon nettisivuilla, ei ilmoitustauluilla, ei missään. Pesutuvan ohitse nyt tulee käveltyä, mutta se on jännästi sivussa sen sisäänkäynti, joten ovella olevaa lappua ei huomaa, jos sinne ei todella ole asiaa. Ja minulla ei joka viikko ole. Eli kyllä eilen otti taas päähän, ihan perkeleesti. Varattua työvoimaa ja pakattua pyykkiä oli - ja kas, näin hauskasti sitten sattui! Pitäisiköhän asiasta taas tehdä kysely? Olen hauskasti häiriköinyt talohallitusta jo pariin otteeseen viime aikoina. Pitäisiköhän taas? Muuten, vastausta aiempiinkaan kysymyksiini EI ole tullut. Grrrrrrrr - pitääkö sitä ryhtyä sielläkin sitten aukomaan nassuaan, jolloin on taas vaarana joutua itse toimimaan sekretaarina tai jonain tiedotusvastaavana. Mutta kun täällä ei mitään tietoa saa kovin helposti.

Hmph. Welhottarella on uusi idioottilaatikko! Tai siis ei ihan upouusi, mutta n. 3 v. vanha. Kävi näet niin, että W:n äiti, joka on lopullisesti Suursuolla, ei enää jaksa eikä näe katsella töllöä, luopui siellä olevasta omasta töllöstään. Joka kuskattiin sitten Kummisedälle. Joka myi sen minulle erinomaisen halvalla erinäisistä syistä. No joo, otin sen. Ehkä joskus innostun jotain sitten katselemaan, kun on ihan vimpan päälle viritelty mallikin... Oma vanhempi laatikko menee työkaverille, jonka töllö brakasi vastikää eikä ole varaa uuteen. Ilmaiseksi, tietty. Pääasia,  että menee käyttöön ja tarpeeseen kuitenkin. Leidi on nimittäin melkomoinen TV-friikki, joten tilanne on ollut kuulema aika kehno...;D

Perinteinen sunnuntai-angst alkaa iskeä. Pitää mennä töihin huomenna, ainakin siis huomiseksi. Tosin koipien mukaan taidan vielä jäädä sairikselle - ne särkevät, näyttävät oudoilta ja myös tuntuvat siltä. Mutta silti sunnuntai ahdistaa. Saa siivota. Saa tehdä kaikkea "kivaa". Ymph.

-------------------------

Purrrrrrrrrrmenta, kaikki kavrut! Mull oli eilen oikee kliffa päivä taas. Mä olin semmosella vähän niinku tappelus-hyökkimistuulella nii mami leikki mun kaa kissatappelusta. Siinä niinku se muka hirveesti rääkkäis muka nahkatumppu kädessä ja mä raavin ja puretan ja rääkyn. Aika kliffaa siis. Ja sitte Poika tuli kylää. Me saatii oikee kalkkunafilettä. Poika sitte sienikastiketta ja riisii kaa, mulle ne ei kelvannu. Vaa se kalkkunafilee raakana. Oli muute njamskista! Täss kaikki kavrut on puhunut safkasta. No, mäki voin kertoo,  ett mitä mä tavallisest safkaan. Mamiska ostaa nappuloita Liiteristä, semmosen ison pussin, semmosta jossa on lihaa-vihannesta-ja-vaikka-mitä sekasin. Se on halvinta. Sitte pehmona Rismasta liha- tai kanapateeta, jonka se pilppoo mulle lautaselle. Nääs jos se ostaa paloja kastikkeessa, mä syön vaan kastikkeen ja palat jää kuivumaa kivikoviks. Sitt mä saan maistaa mitä vaa ihmisruokaa, mutt vaa maistaa. Paitsi siis tiätty mun aamukalkkunaleike (tai kinkkuleike), joka mun on ihan pakko-pakko-pakko saada ihan ekaks aamupalaks. Muute mä syön mitä tarjotaan, siis nappuloist ja pehmoist. Mutt ku meill ei oo hirveesti lovvoo, nii yleensä safkaan sitt noita jutskia. Kyll ne mulle on kelvannu ja mä oon ihan pirtsakka poika, hyvä kroppaki, elimistö pelittää ja sillee. Ett mikää ei niinku oo vialla....

212040.jpg

No nyt mä valkkasin tämmösen foton - oikee sunnuntaifoto. On kliffa lötköttää varmaa tollee, jos ois kuuma tai sillee ;D Mutt nyt mä meen pyytää mamiskalta mun aamuheekun ja meen bastuun jatkaan goisimista! Se on söndaagia kaikille Lokistanian kisseille - purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Ai nii, hei nyt mä kohta saan ihan mun omiiki fotoja taas esii, ku Poika kävi eile hakemassa sen kaameran...

------------------------------

Vincent on todella kaikkiruokainen, paitsi ettei kala käy, siis pakastekala kyllä, mutta muut  ei. Hyvä näin, koska lovvoa ei ole liikaa mihinkään upeisiin gourmet-kissanruokiin, hyvä että itsellekin jotain irtoaa ,D

Päivän slogan: Valtiolta ei voi saada kuin sellaista rahaa, jonka se on jo kerran sinulta vienyt.

Kesken oleva kirja: Steve Aylett - Atomi

Päivän biisi: Kissanpentu

Ja näin tylsän sunnuntain kunniaksi voit testata, oletko psykopaatti? Vai pelottaako, täh? Koska minä olen 70 % psykopaatti, krrrrrräääääääääääh! Testi löytyy täältä!

LOISTAVAN INHOKKISATEISTA SUNNUNTAITA LOKISTANIAAN!