Auuuuuuuts, Welhottaren koipia särkee, täpöllä. Eilinen pieni retki Hakikseen teki kehnoa jälkeä kävelyttimiin. Eikä retki muutenkaan onnistunut maailman parhaiten. Yrjö tarjosi kaikkea ihan ok. Samoin halli roiskepuolta. Mutta – voi kauhistus – KUMIANKKAKAUPPA OLI KIINNI eilen, juuri eilen. Miksi minua näin rankaistaan? Ja sitruunaöljyä ei löydy mistään. Jos joku ystävällinen sielu kertoisi, mistä sitä voipi ostaa, vinksu otetaan kiitollisuudella vastaan. Niin, siis tämä pieni kävely Yrjö, apteekki, SS-market ja Liimari sekä Halli vei koivet siihen kuntoon, että illalla taas jouduin liikkumaan seinistä ja huonekaluista kiinni pidellen. Yöllä ei uni taaskaan oikein kutsunut, väkisin sain maattua obligatoriset n. 4 h. Prletto, että ottaa päähän. Sekin, ettei näihin särkyihin voi itse vaikuttaa muuten kuin olemalla kävelemättä, ehhh?!

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Eilinen kehityskeskustelu Pomon kanssa sujui ihan kätevästi. Totesin vain, että aika vaikea sanoa mitään täsmällistä vielä tässä vaiheessa, kun olen ollut töissä n. 2 vkoa. Lärpättelin sitten epämääräisiä ja kävimme läpi osaston ns. hyvinvointiprojektia ym. Oli minun kyllä ihan vilpittömästi kehuttavakin paria asiaa: perehdytys toimii, työkaverit ovat ystävällisiä ja työvälineet ehdottoman hyvissä kantimissa. Pomo myös pyysi minua kertomaan aikaisemmista työpaikoistani ja –tehtävistäni. Siis hei haloo, minut palkanneet henkilöstöpuolen ihmiset eivät olleet vaivautuneet toimittamaan hänelle edes CV:täni =O No – pikaisesti siinä kertoilin asioista ja sitten käväisin rinttaamassa hänelle CV:n, jotta voipi tarkemmin tutkiskella sitä tykönänsä. Hän oli muuten erinomaisen kiinnostunut erilaisista opiskeluistani, joita tässä olen suoritellut. Erityisesti viimeisimmästä tutkinnosta ,D Josta, BTW, eilen tuli ensimmäinen todistus. Varsinainen todistus ja A-ajokorttitodistus tulevat n. kk:n sisällä. No, näyttihän tuokin todistus niin hyvältä, että. Kun arvosanoina on vain S tai H eli suoritettu tai hylätty, oli pitkän pitkä rivi suoritettua. Jopa sellaista, jota en huomannut suorittaneeni, kun tuonkin asian eteen tuli tehtyä paljon etätyötä! Niin, sen verran keskusteluun vielä, että loppupäätelmänä hän totesi, että jos kaikki menee näinkin hyvin (hei, vasta 2 vkoa takana!), on hyvin mahdollista jatkaa työsuhdetta. Johon tietysti en sanoisi ei, en todellakaan. Nyt kun vertaa Herjaamoon, ziis, ei takaisin mieluusti, ei!

 

Sellainenkin maankaatoihme Varastossa tapahtui, että molemmat työlaatikot tyhjenivät hetkeksi! Ihme, todellinen ihme. Sitä kesti vajaa puoli tuntia, jonka ajan käytin erilaisten ohjeistusten jne. lukemiseen sekä vanhojen papereiden heittämiseen suoraan roskikseen, etteivät sotke asioita.  Hyödyllistä puuhaa, josta voipi olla yllättävää apua. Enhän minä muista, mitä niissä tarkemmin ottaen kaikissa luki, mutta jos asia tulee eteen, tunnistan ainakin, mistä alkaa etsiä faktatietoa. Työkaveri sitten kiikuttikin pinon tehtävää ja virnusi olevansa pahoillaan, kun ehti vasta nyt. Että olin istunut ihan tyhjän panttina niinkin pitkään. Tosin olin juuri lähdössä ,D Joten ompahan aamulla jotakin taas odottamassa, eivät tuolla työt lopu. Mutta oli kiva hetken aikaa katsoa tyhjiä laatikoita. Tuli oikein pätevä olo *tyytyväinen virn*!  Ehkä minä kuitenkin pärjään tuolla... tosin ei minua ole vielä ihan kaikkiin tehtäviin perehdytettykään vielä!

 

Taksohommat toimivat miten sattuu. Ajoitus ja tilaukset eivät oikein edelleenkään kohtaa toisiaan ja Iisalami jakaa virheellistä tietoa kuskeille, mikä on heille erityisen ikävää. Eli eilenkin keikka Varastosta Hakaniemeen oli merkitty kuskille keikaksi Varastosta Hakaniemeen, jossa 10 min. pysähdys ja jatkot suoraan Malmille. Olisi ollut kuljettajalle pitkähkö ja rahakkaampi keikka. Mutta ei se häntä kovasti häirinnyt, kun kerroin, että jään ostoksille ja menen myöhemmin eri kyydillä kotio – aivan kuten olin infonnut Iisalameen ja jonka he olivat vahvistaneetkin. Ruuhka-aikaan normitaksoille riittää kyllä Tsadin keskustassa töitä! Edelleen ihmettelen, että  Iisalami ei toimi; ihminen on käynyt Kuussa (vai onko sittenkään????), tekniikka kehittyy jatkuvasti, kaikenmoisia ohjelmia on tai niitä voidaan pyynnöstä laatia – ja silti niin yksinkertainen asia kuin kyytien välittäminen oikeaan aikaan oikeaan paikkaan ei mitenkään onnistu ilman mokia! Prle, kirveelle töitä, sano. Tai hyvälle ohjelmistosuunnittelijalle ,D

 

Welhotar poistuu tänään taas Varastolle ihan tyytyväisenä mieleltään, mutta erinomaisen kipeänä koiviltaan! Mutta hyvä näinkin....

 

----------------------------------------

254944.jpg

 

Purrrrrrmenta, kaiffarit! Mun mami onki kilti, on se, mun-mun-mun mamiska. Se toi ihan mua varte eile hallist heekkuu, mä sain eile kaks kertaa ja nyt aamulki semmost heekkulihaa, ihan valkata asti on kuulkaas tavaraa, erilaist. Hurjan hyvää, hei! Kyll nyt on taas oikee kissin päivät >o< Ja mä oon ollut kilti, niinku mä oon lupannukki. Ja siks varmaa mamiki on kilti, ett niinku takasipäin kaa. Muute mä vaan eilenki goisin tääll yksi ja heräsi vast ku mami tuli. Sitt nukuttii taas kimpas. Tai mami yritti nukkuu, sen tassui särki, se kerto kyll. Siks se taas vängers sängys ja kävi välill hereill ja sillee. Mä sitt taas lähdinki keske yätä basee goisii. On se kumma, ett orjat ei anna kiltien pikkukissie goisii rauhas, höh! Kummisetäki kävi eile, seki yritti keksii jotai toho merkkausongelmaa *häveliäs virn*, mutt sitt se vaa vähä toru mua... ei se pahasti sanonu, sillee leikist mollas vähä. En mä sille suuttunu, seki on ihan kiva. Mutt Poika on kaikist kivin, mull on taas ikävä sitä. Ei se tuu vissii taaskaa tänne vähää aikaa. En tykkää! Mami sais soittaa sinne intiskää, miss se on, ett mamin kissi tarviis Poikaa vähäks aikaa lainaa. Ettt jos ne lähettäis sen sitt mun seuraks vaiks vaa yheks päiväks? Juu, mä pyydänki mamii heti soittaa...

 

1228716.jpg

 

Mä laitan varpin vuaks toisen kuvan mun hajusinteist, mä luulen, ett kaikki ei oo nähny sitä aikaisempaa fotoo! Kissinpäivii kaikill – huamisee....

 

--------------------------------------

 

Kissanpäiviä teillekin kaikille! Toivottavasti ulkokelit paranevat, eilen illalla satoi jotain merkillistä, jolle ainakaan minä en enää keksinyt nimeä ,D

 

Päivän slogan: Ilman avaruutta eläisimme litistettyä elämää!

 

Päivän biisi: People Are Strange

 

Luettua: Tapio Tuuri: Suomen viimeinen suvaitsematon, tuota, että tämmöinen omakustanne sitten osui käsiini. Tämä ilmeisesti leikkii olevansa satiiria, ehkä jopa jonkinlainen dekkarintapainen tahi poliittinen kannanotto. No juu, en pitänyt. En suosittele. Ei nyt vaan käy! Argh.

 

                          265380.jpg

 

                        TIIVISTÄ TIISTAITA!