Arvelee tämä täällä. Sellainen, jolloin mikään ei toimi ihan oikein. Heräsin klo 2 kieppeillä hvinmoisiin kipuihin. Sen jälkeen en sitten olekaan nukkunut. No, onneksi on niitä kirjoja. Lisäksi taksia sai odotella, oli kiirusta kuulemma. Kumma juttu, miten siinä pihassa seistessä ja odottaessa tuli hiivatin kylmä - miten sitä pakkasilla taas tarkeneekaan. Ja kun pääsin Herjaamolle, sama juttu. Työhuone muistuttaa jääkaappia. Sormet ovat tönköt ja kipeät. Kiva, kiva. Viikko alkakoon!

Helpotusta tuottaa ainoastaan torstai, silloin on lähiopetuspäivä eli se menee todella nopeasti. Vikana tietysti se, että taas jäävät yhden päivän työt tekemättä. Pitäisi varmaan sanoa, että mitä se minulle kuuluu, mutta silti. Minähän ne löydän edestäni kuitenkin. Opiskeluun liittyen, perhana, pitäisi alkaa kasailla sitä näyttökansiota. En tajua,  mihin tämä aika oikein on mennyt!

Tänään pitäisi sitten urhollisesti käydä Kummisedän kanssa hakemassa se uusi läppäri. Älkää välittäkö, hehkutan tätä vain hetken. Pelkään nimittäin, että ostos tulee olemaan susi jollakin oudolla ja omituisella tavalla. Minä kuulun niihin, joille käy usein näin. Eli ei toimi kuten pitäisi, jotain olennaista puuttuu, jota en ole huomannut jne. Siksi Kummisetä lähtee mukaan. Pitäisi olla vielä Belgarionkin mukana. Ei ole muuten vieläkään kuulunut miehestä mitään. Pirle.

Eli - ei täällä tänä maanantaina ole mitään kerrottavaa. Sitä samaa inhaa maanantaifiilistä vaan. Että antaa olla tämän päivityksen ihan tässä sitten.

---------------------------------------

254944.jpg

Purrrrrrrmenta, kaiffat! Orja ON tosi outo. Taas se alko pyärii ja vikisee keskell yätä ku mä viälä goisin täpöllä. Ja ku se punki ylös, ni tiätty mä heräsin. Epistä, hyvät unet oli menossa. Ja sitte se anto mulle herkkunappei ja ite veti omii nappejaa ja sitä kaffetta. Ja alko tiätty lukee. Mä siin yritin jotai viritellä, mutt ku en nyt vaa satu olee parhaimmillaa keskell yätä, niin painuin sitt takas goisii. Eiks orja sitt väittäny, ku mä kävin pummii safkaa, ett mä olin kuarsannu ja vaiks mitä ääniä päästelly. Pitäis vaa hualta omista äänistää. Viitti ihan kertookkaa, mitä täälä välillä tapahtuu, nih! No jotai hyvää kuiteski, mä näin, ett se otti jotai jauhista sulaa illaks. Eli ainaski mun osuus jauhiksest on hyväs talles, se duunas sen jääkkärii. Varmaa siksi, ett se meinaa, ett mä syän sen kaikki, jos se on toss tyäpöydäll valmiina. Saisin mä kai ton jääkkärinki auki, mutt se on kyll aikastas hankala. Ja mitä turhii. Mami laitto kissinmuanaa ja mä goisin kai siihen asti, ett ne tulee. Johki se sano meneväsä ostaa jotain. Taas. En tajuu, jatkuvasti hypätää kaupois eikä ikinä kissill mitää järkevää tuada. Vähä vois ajatella niinku meikänki hyvinvointii. Juu ruakaa tuadaa. Ja kiikutellaa elukkalääkärill. Ja leluiki tuadaa. Mutt niinku jotai muuta. En mä kyll tiädä mitä, mutt siis niinku jotai...

889553.jpg

Kerrosasumista, hei kaiffat - vinkeetä, eiks? Niin ni mä goisin jo nyt, tää jutska oli talles jo valmiiks. Ett niinku huamisee >O<

-------------------------------------------

Päivän slogan: Minulla on hyvät hermot, ne alkavat toimia tosi nopeasti.

Päivän biisi: I'm Changing My Name to Chrysler

Luettua: Sarah Goodall & Nicholas Monson - Palatsipäiväkirjat: 12 vuotta prinssi Charlersin hovikirjurina, uuhh, aikamoista hömppää tämäkin, vaikka kai siteeksi mukana jotain faktaa. Toimialapalvelun kautta vastaamaan rinssin posteihin... seksiä, viinaa, juonittelua jne. Ja lopulta fudut, ziis. En ihmeemmin suosittele, lähinnä tälle voi naureskella. Virpi Hämeen-Anttila - Sokkopeli, hänkin on siis lukenut tavinski-koodinsa ,> Ja myös esittää ns. lukeneisuutensa, varsin selkeästi siis. Parempaa kuitenkin kuin useimmat edellisistä viritelmistä eli tämän jaksoi jopa lukea, ihan kunnolla. Kunnia kuulunee juuri pelin omalaatuisen viihdyttävälle olemukselle, ei ihmissuhteille, kuten lienee tarkoitus. Suosittelen varauksella... en mitenkään ihmeellisesti kuitenkaan eli voipi huoletta jättää hyllyyn tai pahan päivän varalle. Mikko Kouki ja Niina Repo - Luonnevika ja muita kirjoituksia, pariskunnan kerättyjä kolumneja, varsin mainioita ja vielä Turusta! Welhotar piti suht. paljon ja suosittelee vaikkapa parisuhteessa eläville, joita toisen tavat alkavat mättää. Täältä voisi löytyä ratkaisuja ,D

                               265380.jpg

                       MASENTAVAA MAANANTAITA!