Upea varhaisaamu jälleen - aurinko on juuri noussut ja Vincent vetäytynyt päivystämään parveketta korituolilleen. Tässä sitä sitten taas mietitään, mitä tänään pitäisi tehdä ja mitä on ainakin ihan pakko tehdä. Eli ei lauantai ole mikään varsinainen lepopäivä. Ainakin minä siirrän koko viikon ajan asioita tehtäväksi viikonloppuna, mielellään juuri lauantaina. Ehtiihän sen sitten. Voihan sen tehdä sitten lauantaina. Voin kyllä käydä hakemassa sen lauantaina. Apuva, mihin liemeen olen taas itseni sohlaillut!

Eilen oli kyllä suorastaan kuningatarmainen olo, Sylikummi-Setä tuli noutamaan minut töistä oikealla autolla ja käytti kirjastossa ja ruokakaupoissa. Tuntuipa todella ylelliseltä - kiitoksia setä, ihan hirveästi! En olisi mitenkään itse selvinnyt kirjoista, viikon ruoka- ja kissatavaraostoksista yksin ja jalkaisin. Ei sitä oikein itsekään usko, miten ihanaa se on, kun joku viitsii lähteä avittamaan, vaikka hänelläkin olisi varmaan ollut muita puuhia...

Tänään siis ei tarvitse käydä kaupoissa.  Alkuviikolla suunittelinkin lepuuttavani, mutta toisin taitaa käydä. On pakko käydä Yrjöllä Itiksessä tai Hakiksessa, tuo Yrjön postimyynti ei oikein ole mieleeni. Yrjöllä siksi, että kun tuota allegriaa pukkaa, ainoa minulle sopiva shampoo ja dödöt sekä nassurasva löytyvät nimenomaan sieltä. Lisäksi tuo kasvispohjaisuus ja edukas hinta ovat minun mieleeni. Jotkut sanovat tuotteita halpiksiksi, no, tuota, olen saanut lahjaksi ja itsekin ostanut esim. laivoilta tunnettuja, ns. laadukkaita merkkejä, joista onkin sitten yllättäen tullut kamalia reaktioita. Mm. yhdellä laatushampoolla pääsin ihan lääkärin vastaanotolle asti - ihottuma oli niin paha. Samoin eräästä nimeltä mainitsemattomasta nassurasvasta sain viikon kestäneen ryhelmän söpölle turvalleni. Että se siitä - ja ei kun  siis Yrjölle.

Lisäksi olen luvannut korjata yhden paidan, leikata nypyt yhdestä takista nyppykoneella, setviä vanhoja papereita etsiäkseni pari vanhaa lehtijuttua. Lupasin myös hakea kaverilta yhden T-paidan käyttööni. Ja kun nyt olen menossa luultavasti Hakikseen on ihan pakko käydä myös Hakiksen hallissa, joka on mahtavan upea ostospaikka, niin, enkä minä ainakaan pysty ohittamaan  Hakiksen divaria. Lupasin myös Kummisedälle laittaa ruokaa...Hmmp - se siis lepuutuksesta. Ja muutakin tulee tietty mieleen päivän mittaan! Olen liian lupaava ;D

Vinceeeeeeeeeeent *huutaa hillitysti*! Haluutko blogata?

Umpiuupunut kissinka venyttelee koneen ääreen:

----------------------------

Huomenta! Höh - purrrrrrrisin mamman hereille tuossa ja kun se asia oli hoidettu kuntoon pääsin itse kunnon aamu-unille. Ne ovat päivän lähes parhaat unet. Mamma on hereillä ja minä nukun kunnon kissaunia, sivusilmällä toki päivystän, etteivät peehoset, kääpäset ja muut ötökät pääse häiritsemään meitä sisälle asti. Minä pyydystän ne heti lennosta!

Sylikummi-Setä kävi eilen. Se toi mamin kanssa kasan ruokaa. Minä olin tietty mukana purkamassa ruokakasseja ja tiesin heti, että siellä on myös tavaroita mulle-mulle-mulle ja paljon. Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Oli pehmoruokia erilaisia, heti huomautin noille palvelijoille, että ne on sitten vain ja ainoastaan minulle, ei niille. Sitten oli iso paketti niitä sekaherkkunaksuja, njammmmmmmmm. No sitten se setä alkoi kiusia minua. Mamiska oli kai kertonut siitä herkkukinkusta. Setä halusi nähdä, kuinka pitkälle minä venyn ja se laittoi kinkkuviipaleen tuonne ylös tiskipöydälle. Eihän se näin komealle ja sutjakalle kissalle ollut mikään ongelma, minähän riipaisin sen heti suuhuni. Mutta sitten se setä taas nauroi ja nimitti minua Purkaksi ja Kumikissaksi ja Suki-Sukiksi. Epistä, en minä ole niin naurettava! *kissamöks*

105043.jpg

Eilen iltayöstä minä vähän kissahiivin netissä ja löysin tämmöisen melko viehkon kissaleidin kuvan. Olisin valmis tekemään lähempääkin tuttavuutta, mutta nettiosoitetta ei ollut - hmp. Täytyy laittaa mami selvittämään asiaa...

Auuuggheprrrrrrrrrrrr - minä menen nyt takaisin nukkumaan! Tuo yötyö on aika väsyttävää. Purrrrrrrrrrrrrrveiset kaikille kissafrendeille - olkaahan kissoiksi!

--------------------------------------

Täytyy tässä varmaan keitellä toiset kaffet kohtapuoliin ja alkaa selvitellä tätä päiväohjelmaa eli miten kaikkein vähäisimmällä kävelyllä pääsen minnekin ja paljonko pystyn kantamaan, niin, tuota ja tarkistaa rahavarannot.

Päivän lääkärimoka: Lääkäri tutkii nuorta miestä yleistarkastuksessa: Genitaalistatus kunnossa. Kives ja penikset ok. (Haluaisin TODELLA nähdä tuon nuoren miehen!!!)

Päivän biisit: Nyt on ihan pakko kannustaa kaveria eli kuunnelkaa Taijan biisit, Taija sai eilen juuri uuden promo-CD:n valmiiksi, joten tämä on silkkaa tsemppaamista nyt....

Päivän käännös: Alea jacta est - Minen kestä nuita alennusmyyntejä.

Eläkää ihmisiksi ja kissoiksi - pakastakaa toisianne!