koipea punottaa, särkee ja se on vähän turvokkeessa. Toisaalta, aloitin antipiloottikuurin eilen. Jos ei ala tokemaan, se on päivystyksen paikka täälläkin. Ei tahtoisi muuta kuin maata. No, onneksi ei muuta tarvitsekaan. Pitäkää peukkuja, että kuuri tehoaa. Ei jaksaisi lähteä jonottamaan arvauskeskuspäivitykseen...

Että *krhm* meillä on muuten aika hienoa! Parvekkeella on bambumatto ja pelarkuunia amppelissa, kissiä harmittaa ,> Lisäksi siellä kasvaa vesihoidossa katkaistu valtava Jukka ja Jukan osa sekä tilliä ja muutama ruukku krassia. Näyttää kuulkaas aika asialliselta. Belgarion tietty avitti ja vei osan tavaroista pois ja suoraan roskiin. Nyt on nättiä! Niin, ja nyt on makkarin kirjatkin laitettu kohdallensa. Minä annoin vain ohjeet, Belgarion älykkäänä kaverina itse latasi ne hyllyihin. Köh - vähän pölisi. Että nyt olisi edessä jonkunlainen imureeraus, mahd. huomenna... En voi muuta kuin ihailla. Ihan totta. Ei meillä kovin usein mitään tällaista uutta tapahdu!

Koipi ei BTW pitänyt eilisestä roudauskierroksestakaan, voipi olla siksikin ärtyneempi kuin pitäisi. Mutta Minä Sain Kaiken, mitä halusin ja tarvitsin. Paitsi kirjoja on auttamattomasti liian vähän. No, asia järjestyy ehkä viikolla, koska Belgarion on vielä vapaalla jalalla ja voi pistäytyä hakemassa luettavaa. Normiruuan lisäksi löysin Rismasta lopultakin taas Rainbowin makeaa chilikastiketta! Hinta-laatusuhde on käsittämättömän hyvä, ostin heti kaksi pullollista. Tämä on himomaustetta... ei mitenkään älden tulista, mutta sellaista sopivaa normitavaraa chilihimoon. Lähinnä hinta ilahdutti Welhotarta, maksoi alle 1.5 juuroa (jos oikein muistan). Muutoin ei siis erityisiä ostoksia... vain se, mitä eväksenä ensi vkolla tarvitaan. Herjaamo kutsuu, oi ystävät. Voin jo kuulla sen kuiskaukset....

Jonkunlaista haastettakin pukkaa Leenalta, vastaan myöhemmin. Nyt ei jaksa, on väsy. Ei pysty ajattelemaan. Ja täytyy kohta käydä vähän lepuuttamassa taas koipeakin.

-------------------------------------------

254944.jpg

Moi kavrut! Mull on viäläki ihan nolo olo, mä vähä välttelen mamii. Se on tosissaa kipee. Ei se mull oikeestaa kai oo vihasena, mutt välill se huamauttaa asiasta. Ja sitt ku, tota, äh, mä ihan pikkisen hyäkin eilen Pojan farkkuihin kaa. Arvatkaas, Kummisetä sano jo, että tulee semmonen malmilainen kolmanne astee ruumiillinen moite! Se on karmeeta, hei.  En mä tiädä mitä mä tekisin. Nyt mä oon yrittäny olla mamiskall oikee kilti enkä oo jolissukkaa enkä mitää. Mä niin toivon, ett se tulee äkkii heti terveeks, jooko! Ei mull oikeesti ollu tarkotus tehdä mitää pahaa, tai siis semmost, ku satuttais ketää. Eilenki mä sain mamilt oikeet lihaa, ihan biittinä ja kaikkee. Siis tuli viälä nolompi olo... toine antaa heekkui vaiks mä puretin. Nyt mä oon kyll aika hiljane kaveri. Tarttee äkkii saada mami kondiksee. Hei, ei kukaa tiätäis mitää hyvää paranemisjutskaa?

699707.jpg

Mä löytäny kunno kuveikaa, nii tämmöne sitt. Ett vähäks on hassun näkösii kissinkoi. Mutt hei, kliffaa viikendii kaikill mun lukijoill - se on taas huamisee!

----------------------------------------

Uh - onneksi normikahvi kohta loppuu... ei se pidä ketään edes hereillä ja maku on... jääköön sanomatta!

Päivän slogan: Parempi paras pivossa kuin yhtä hyvä oksalla!

Päivän biisi: The Lion Sleeps Tonight

Luettua: Hannu Väisänen - Toiset kengät, kotimaista kerrontaa, josta vaihteeksi pidin. Ehkä tuo ajankuvaus oli niin kohdallansa *virn*. Suosittelen, linkistä löytyy tekstinäyte. Anna-Liisa Haakana - Huutomerkkejä taivaalle, pidin tästäkin, vaikka hiukkasen ahdistava olo jäi. Lähinnä kai siksi, että niin jäi myös kertojalle. Samoin erilaiset väärinkäsitykset ja paha sai palkkansa, jos sai. Suosittelen, en kuitenkaan kovin masentuneelle...

                               265380.jpg

                        LUKUPITOISTA LAUANTAITA!