Lupasin jonkunlaisen loppupostauksen ansioluettelosta.

Ensiksikin, läheskään kaikkia paikkoja en ole voinut oikeasti nimetä - sehän lienee selvää. Töitä olen tehnyt jokaisessa paikassa ihan hemmetikseen, voitte uskoa. Olen ylisuorittaja, perfektionisti omalla tavallani. Silti jotkut paikat eivät ole natsanneet, esim. täällä Varastolla niuhotetaan toisarvoisista asioista ,> Se ei taas mielestäni ole tärkeää.

Yhteenvetona vain se, että Welhotar on omasta mielestään kohta jo työnsä tässä maassa tehnyt. Jos minulla olisi se vakinainen työpaikka, jäisin vuorotteluvapaalle tai pitkälle sairaslomalle. Nytkään se ei ole mahdollista. Se ei ole koskaan mahdollista.

Minä haluaisin elää ihan rauhassa, ilman jatkuvaa stressiä siitä, onko minulla jatkossa työpaikka, miten minä pääsen sinne ja sieltä pois, miten käyttäytyä, pukeutua ja tehdä työnsä, että saa jatkoja jne.

Muille työtätekeville ja raskautetuille sekä työtä etsiville terviisiä!

                                  265380.jpg

                                    TYÖT ON TEHTY!

PS: Tuolla vielä houkuteltiin tekemään nördetesti, alla tulos, saapi liittää CV:n =D       

 

57% Geek