Taas pitää ihmetellä tätä ev.lut. kirkon mahtia ja vaikutusvaltaa Suomessa! Ei mahdu Welhottaren pieneen päähän, että jostain veetun kirkon poltosta saa 6.5 v. vankeutta, ehdotonta, tästä vaan. Kyseessä ei ollut kuitenkaan murhapoltto. Ja kulttuuriarvot, no niin, näitä ristillä varustettuja kivikasoja on joka kylässä. Juu - muutaman miljoonan kavalluksesta ei istuta läheskään noin pitkään, ei. Ja Sörkassa on hyvää aikaa opiskella ja käydä tenttimässä yliopistolla, kun on uoti. Ja mitenkäs Eveliinan murhaajalle kävi, no tosi hyvin, tietysti! Mutta, miten käy tälle nuorelle... eikö kirkon itse pitäisi olla suvaitseva. Minusta olisi riittänyt vaikka vuosi yhdyskuntapalvelua, vaikka sitten sen kirkon remonteeramista. Ei perkele, jos ette jo ole eronneet kirkosta, tehdää se pikaisesti! Ev.lut. kirkolla on suhteettoman paljon omaisuutta ja varallisuutta verrattuna tarjolla oleviin palveluihin. Äänestäkää jaloillanne, vältytte edes kirkollisverolta! *yllyttää*

Taksorapoa: Taksot kulkevat, miehet myrtsinä. Mistään ei mitään tietoa HMPK:n toiminnasta tai uusista toimenpiteistä. Miten jumalauta asiakkaita kehdataan pitää pimennossa! *ärisee*

Herjaamo ottaa päähän taas vaihteeksi heti tänne tultua. Tänään on ns. turha kokous. Täytynee pyytää lupa sihteeröidä kokousta, että saisi näyttöön taas merkinnän siitäkin. Mutta kokous on turha ja lisäksi pitää poistua kammarista. Jopa aivan toiseen rakennukseen asti. Tod.näk. kiivetä vielä portaita. Ette varmaankaan usko, mutta tämä tuottaa loppupäiväksi suhteetonta kolotusta, kipua ja vihlontaa - tee siinä sitten ne kokouksen aikana läntätyt kiireelliset hommat, ple. *märisee*

Vincent on ilmeisesti pipo... kissa on nyt muutaman viikon aikana saanut taas hyökkimiskohtauksia koipiin. Eilen hyökki jopa Kummisedän nilkkaan. Ja taas tänä aamuna minun nilkkaani. En tod. tehnyt yhtään mitään. Ja sen jälkeen ollaan niin kaveria. Läimäisin persuuksille ja manasin, en kovaa, kumpaakaan. Pitäisiköhän alkaa syöttää kissalle mielipuolilääkettä, josko sekin tokenisi. No, Vincent jäi saunaan jupisemaan, kun itse lähdin koivet veressä odottelemaan taksoa. *valittaa*

-----------------------------------------------

254944.jpg

Tota, moi, kavrut! Mä en siis oikeesti tajuu. Mulle tulee vaan olo, ett pitää hyäkkii nilkkoihin ja sitt se on yhtäkkii ohi. Ja mä haluun paijatusta ja olla kaveri ja kaikkee. Nyt mä en sitt tiädä, miten mami... ett onks se oikee vihasena vai vaan vihasena. Ja tuleeks se edes kotii? Kai se tulee? Ei kai se vaan viä mua pois? Mull on kyll vähän huali, mutt kun mä en oikeesti voi asiall yhtää mitää. Joku kissademoni kuiskii mun korvaa, ett tossa on paljas heekkunilkka - siihe on pakko iskee purra-raapii... Mami läppäs mua takamukselle, hei siis, mua! Vaiks kai mä sen tarviinki. Eikä se antanu napikoita....*nyyh* Oliks se niinku rankastus? Enite mua pelottaa, ett mä en sitt saakkaa pitää mun bileitä. Ku sitt ihan Poika ja Kummisetäki on tuloss ihmisviaraiks! Ja ne on luvannut lahjoiki. Ett jos ne nyt peruuntuu... mami hei, mä oon tosi pahoillaa... pliis....

590301.jpg

Täss on mein kotikonttori, toi vanha läppärin raato ja modeemi *virn*. MÄ valkkasin tän foton, ett jos mami vaiks piristys. Se oli aika miättiväise näköne ku se lähti... mä urputin basess. Hei, toivokaa nyt parasta! Ja jos keksitte, miks mä hyäkin, kertokaa mulle! Mull ei oo varaa kissaterapiaan, hei! Tassutellaa huamenna...

---------------------------------------

Vincent, minä tulen takaisin. Mutta minun kimppuuni EI enää hyökitä. Piste.

Päivän slogan: Kauniit kasvot eivät välttämättä tarkoita, että ihminen on hyvä!

Päivän biisi: The Battle Of Evermore

Luettua: Tapio Harmanen - Herra vai juoksupoika: eläinlääkäritarinoita, eh ei edes kunnon linkkejä. Eli upouusi elämänkerta, oikein luettavaa tarinointia eläinlääkärin oikeasta elämästä (onko sitä?) ja työstä... minä pidin ja suosittelen muillekin. Ehtona tietysti se, että pitää eläimistä ja sietää hieman karmivaakin kerrottavaa.

                            265380.jpg

                 KESKIMÄÄRÄISTÄ KESKIVIIKKOA!