Täytynee tunnustaa, että eilinenkin päivä meni suurimmalta osin torkkuen. No, sitten jossakin vaiheessa iski mömelöreipastus ja sainkin tehtyä pari ns. asiallista asiaa, joten voin esiintyä ylpeänä - tuli tehtyä jotakin! Jee, eipä ollut kummoistakaan. Ommeltavaa suoraa saumaa, mutta kun on väsy ja laiska, ei jaksa sitäkään. Ja silitettävää (se kotityö, jota inhoan eniten!). Sitäpaitsi, sain taas koivet ihan vähän kipeiksi siitäkin. Äh prle! Eipä paljon tarvitse. No, sitten siitä pirkistyinkin ihan kunnolla, en saanut unta. Nukuin ehkä tunnin. Unessa hain töitä, arvaatte varmaankin, Herjaamoa erittäin lähellä olevalta taholta. Päätin jättää unen kesken, oli niin omituiset vaatimukset avoinna oleviin toimiin. Heräsin ja keitin kaffet. Vincent olisi kyllä mielellään vielä nukkunut.

Eli - voin siis olla tyytyväinen siihen, että nuo pari teelmystä eivät ahdista minua enää. Voin kertoa oikeasti tehneeni jotakin lomalla. Toisaalta voin myös kertoa olleeni melkoisen väsynyt sekä fyysisesti että psyykkisesti, jos kolme päivää pystyy nukkumaan noinkin rätväkästi! Sain myös laitettua ihan oikeaa ruokaa, kana-paprikapataa siis. Ensimmäisen kerran kunnon ruokaa tällä viikolla. Vincent olikin jo huolissaan ,D

Tänään siis suunnittelen oikeasti käyntiä kylillä, toivottavasti ystävä siis tulee nopsakasti eikä jää vetelehtimään lämpöiseen sänkyyn. Nyt pääsee ajelulle, ja taatusti sellaiselle, että Iisalamessa on ihmettelemistä. Eli kuvittelin käyväni hautuumaalla, kirjastossa pikaisesti sekä Oklassa, Rismassa ja Liiterissä. Hörhö, BTW, täytti 50. Ei suostunut juottamaan minua muun hörhöjengin mukana vaan antoi rahat, josta ostaa itselleni juomaa. No, sehän sopii ,D Eli saattaapi siis tänään tuo korkki narahtaa kerran jos toisenkin. Tämä huomautuksena, jos päivitystä ei huomenna näy, tai se on erittäin omituinen tai lyhytsanainen.

Muuten, teille, jotka luette paljon ja/tai käytätte Suomalaisen Kirjakaupan nettiasiointia - olkaa vaativia. Laitan tässä vielä linkin Kulutusjuhlaan, koska melko törkeä tapaus sinänsä. Eli heti Kirja-Alen alettua tilasin kaverin kanssa muutaman kirjan. Vahvistus tuli heti osasta kirjoista, osasta vasta viikon päästä. Yhdestä kirjasta tuli samalla ilmoitus, että sitä ei ole varastossa. Hassua sinänsä, sitä oli kuitenkin myymälöissä pinoittain. Kun kysyin tätä asiakaspalvelusta, vastaus oli, että heillä nyt ei varsinaisesti ole mitään tekemistä myymälöiden kanssa (????). Vain se, että ale-kirjat voi noutaa sieltä. Eli jäimme paitsi sitä yhtä kirjaa, joka oli maksettu jo etukäteen sähköisellä laskulla (joka siis muutoin toimi erittäin hyvin). Hupia oli siinä, että vasta nyt mahtavat 5 euroa palautettiin tililleni. Että aika kauan kesti! Milloinkas se ale alkoikaan, kauan sitten? Eli - asiakaspalvelusta ja tuosta viivyttelystä iso miinus. Suosikaa mieluummin vaikka Suurta Kuuta, Adlibristä tai vielä mieluummin Antikka.nettiä, joka palvelee ympäri maata loistavasti!

--------------------------------------------

254944.jpg

Purrrrrrrrrrmenta kavrut, tai yähä nyt on viälä! Toi mami vaa höperöi taas hereill. No ei se haittaa, me varpisti mennää viälä ottaa tirsat. Heh, se lupas mulle taas tänään heekkuja. Nii ja sitt on muute tiedossa kaa bileet! Ei, mä en tarkota mamii ja sen frendii, en todella! Ne on omituisii, ne ottaa hihitysjuamaa ja puhuupuhuupuhuu hirveesti ja kovaa ja välill ne yleensä syö jotai haisujuustoi tai semmost. Höh, ei ku mun melkee-broidill eli koviskolli Leevill on tänää bileet, sill on nimittäi synttärit - musaa, safkaa ja sillee. Ja mutki on kutsuttu, jee! Mä onnittelen nyt jo, mä tuun kyll sitt illall megee, tsiigataa sitt vähä tarkemmi näit jutskii, broidi! Hah, mä nukun nyt sitte iha vakkarist mami viakus ja kyll mä kuulema joka yä jossain vaiheess nään niit pahoi uneja ja tärisen ja uikutan. Mutt mami aina rauhottelee ja silittelee ne pois. Ja, hei, Gummititi - mä OON oikeesti ollut hurjan kilti, niin kilti ku kissi voi olla. Nih! Ei oo ollu mamilkaa mitää sanomist. Ja mä oon leikkiny eilenki ja juassu hurjaa hepulii sen kaa ja vaiks mitä. Enkä oo tehnyt pahoja, en yhtää. Mami voi todistaa, hei, varpisti voi!

433076.jpg

Ei löytyny biletysfotoo, mutt tää on tällane löhöilyfoto kuiteski, miss on kaikki tarvittava *virn*. Mutt nyt mä meen taas goisii, vaiks mami viäl nakuttaaki. Mua väsyttää ja mun pitää sitt valmistautuu iltaa varte tosi hyvin. No, tassutellaa taas huamena, jos jaksetaa!

---------------------------------------------

Kai sitä jonkun on jaksettava huomennakin ,D Toivottavasti molemmat eli Vincent ja minä jaksamme tassutella...

Päivän slogan: Älä varasta - verottaja vihaa kilpailua!

Päivän biisi: Te recuerdo Amanda

Luettua:  Mark Paytress - Sid Vicious - nuorena kuolemisen jalo taito, taustat ja analyysia punkista, Sex Pistolsista ja ajankuvaa. Suosittelen. Ei sensaatiosoopaa tai kauhistelua, asiaa! Nyt aloitettu toiseen kertaan Stephen King - Callan sudet, koska luin tämän ensimmäisen kerran hyvin nopeasti kirjaston pikalainana. Sitten hoidin tämän itselleni Huutiksesta, joten nyt on aikaa nauttia sisällöstä kunnolla ,> Kaikille King-faneille, Musta torni V siis!

                              265380.jpg

                       KUNNOLLISTA KESKIVIIKKOA!