Jahas, katsokaas eilistä kommenttilootaa! Ihan rohkeasti vaan, ei se pure. Se olen ilmeisesti minä, joka puren, nih kerta. Tekisi mieli kirjoittaa varsinainen vali-vali-postaus, mutta kun ei jaksa *wirn*. Jos jollakin on ao. lehti, voisi skannata tms. meikäläiselle sen privameiliin. Minä sitä lähde mistään etsimään, en taatusti.

 

Olen taas niin sikaväsy kuin olla ja voi. Unet jäävät alle 5 h, keinolla millä hyvänsä. Sitten nukuttaisi koko päivän ja illan. Illalla vetäisin tunnin tirsat, turhaan. Ei se mitään auta, kun kivut hyökkäävät unessa ja herättävät. Nuku siinä sitten, hitto! Aloin jo miettiä sopivaa lekuriaikaa ja tehokasta luonnehdintaa kaikista sairauksista hänelle... jälleen kerran. Tämä ei nyt vaan jaksa.

 

Tänään vielä pitäisi tehdä se kevyt postiroudaus, siis kevyt. Just, tuota, 5 pakettikorttia on tullut. Niistä ainakin 2 kirjoja, lopuista ei voi olla varma. Auts, jaksankohan minä nyt edes mitään muuta kantaa. Kun piti niitä muitakin pakko-ostoksia ja –asioita hoitaa... Pakkohan se on, eihän sitä apua ole eikä sitä saa, joten minä menen ja teen. Sen jälkeen olenkin reposupipoikkiväsy.

 

Sain eilen sentään kilautettua huoltofirmalle tuosta ovesta. Lupasivat lähettää miehen katsomaan. Toivottavasti myös tekemään asialle jotakin. Ei ainakaan eilen vielä ehtinyt, ei sillä kyllä niin kiire ole. Pelkään vaan todellakin, että jonakin päivänä (aamuna, yönä) ne lasit kaatuvat päälleni helisten. No, nyt ainakin olen edes ilmoittanut, jälleen kerran, asiasta.

 

Matalalento Varastollakin jatkuu, vielä viikko ja sitten se parin päivän vapaa – joka tulee kyllä tarpeeseen joka tavalla. En minä tänään enempää kuulkaas jaksa. Pitäkää te kivaa ja viihtykää, kun voitte ja pystytte, haluatte ja jaksatte.

 

Minä menen keittämään triplakaffet, nappaan kourallisen mömelöitä ja poltan loppuun tupakin. Sitten minä menen odottamaan noutoa.

 

265380.jpg 

 

 

NÄIN POLKA URHEILEE MM. TERVEYDELLÄÄN – TEHKÄÄS PERÄSSÄ!