eli pika(muistiin)panojen tulos. Olen nukkunut, tosin huonosti eli oli pakko hakea välillä mömelöitä, mutta vastaavasti pitkään. Ehkä se taas vähäksi aikaa auttaa. Eilinen Varastolla vei taas mehut, kun yhdessä päivässä pitäisi hoitaa niin paljon asioita. Lisäksi on taas semmoinen olo, että olen jättänyt Varaston pulaan. Ähhh, minähän olen oikeasti ansaitulla lomalla. Mutta kun tiedän, että tänään on sellainen päivä, että minua aletaan kaipailla iltapäivällä oikein tosissaan... No, maanantaina on koko kauheus taas edessä.

Muuten alan kohta pakkailemaan erinäisiä tavaroita postitettavaksi, se on päivän tärkein homma. Lisäksi pitäisi editeerata taas paria juttua, joista ei ole paljoakaan vielä kirjoitettuna. Siihen yritän paneutua seuraavaksi. Ja ettei totuus unohtuisi, huomenna on pakko käydä traditsionaalinen posti-kirjasto-apteekki-ruokakaupat -kierros jälleen kerran, täysin kassein ja itseään kiroillen. Josta tulikin mieleen taas jotakin... niin, Eestin Herkkusissa on muuten tosi kivoja piparitaloja ja muuta vekkulia pientä ja isompaa joulusyötävää. Käykääs katsomassa, te, joilla on siihen mahdollisuus. Esim. tosi pienet joulusuklaat kelpaavat esim. työkavereille varmaan paremmin kuin joulukortti (ainakin minä olen näillä nakkisormillani sitä mieltä!). Lisäksi tarkistin jo ruokatarjontaa sillä silmällä, että käyn hakemassa yhtä ja toista minun ja Belgan seisontapöytään!

Jahas, ei kyllä se on aloitettava jonkinlaista toimintaa täälläkin huushollissa. Ei saa jäädä tuuleen makaamaan, ei!

265380.jpg


POLKA, JOKA KUVITTELEE TAAS KOHTA TEKEVÄNSÄ JOTAKIN!