Ei, minulla EI ole mitään erityistä kerrottavaa. Paitsi, että olen alkanut keräillä myös erilaisia F-alkuisia diagnooseja *wirn*. Nyt olen tämän viikon sairiksella, ensi viikolla Varastolla (ja toivottavasti myös omisarviksella). Lisäksi olisi vino pino erilaisia tutkimuksia tulossa. Ans kattoo, minä mihinkään usko. Enää.

 

Loma siis muuttui sairaslomaksi ja silleensä. Ei paha, mutta kun ei jaksu mitään. Hätinään edes vähän lukea. Ketutusta ilmassa ja runsaasti.

 

Prle, kaupoillekin pitäisi, kirjastoon ja postiin. Olen kipeä ja hukassa ilman apuja, argh. No, menenhän minä, kun on  pakko. Muuten jättäisin menemättä. Selvisin aika kepeästi ilman kauppaakin melkein 1.5 viikkoa, joten ei paha! Kirjojakin on, mutta tahtoo valinnanvaraa.

 

Kuten jo sanoinkin, mitään kerrottavaa ei ole. Ei ainakaan mukavaa. Joten se siitä.

 

265380.jpg

 

HÄN JOKA KERÄÄ DIAGNOOSEJA....