Nyt on kuulkaas niin, että minä en yksinkertaisesti pysty päivittämään! Minä hullu menin eilen illalla  suihkuun... sen jälkeen olen palellut jatkuvasti, tähän asti. Ja tätä jatkuu sitten varmaan koko päivän vielä. Töissäkin on niin kylmä, että kalamuijan hanskat tarvitsisi =I Kotona patterit sentään ovat vähän kättä lämpimämpiä...

 

Ei siis mitään flunssaa eikä muuta, vain järjetöntä palelua. Täällä on kylmä enkä minä nyt pysty kirjoittamaan kerralla enempää. Töihinkin pitäisi. Joten tässä tämä päivitys, lisää huomenna. Luettu on, kissi on ruokittu.... hrrrr.... Illalla tempaisin kapallisen perunamuussia, että saisin edes unta. Eipä sekään tehonnut, edes mömelöiden kanssa. Mutta tällä se vaan on taas lähdettävä. Ulos, argh. Viekää minut mieluummin vaikka baariin – mutta kukapa Welhotarta, snif =(

Toisaalta, minun on kirjoitettava pari juttua tänä aamuna. On pakko, ihan pakko. Illalla minä en ehdi, en millään. Joten huomenna ajantasaistava reilu, kunnon postaus. 

Kävin tarkistamassa, kylmä jatkuu, yäääääh!

265380.jpg 

PAKKAS-POLKA VALITTAA KAIKKI VÄLLYT NISKASSA!