Taas yksi inha viikonloppu takana ja loistava työviikko edessä, eikö olekin mukavaa? Ai ei, ei tottapuhuen minustakaan. Kunhan nyt edes yritin... Nukkumiset ovat menneet ihan hänekseen eli olen goisinut päivät ja nukkunut vain pienet yöunet. Juu, väärin, tiedän. Mutta kai minä edes saan nukkua silloin kun nukuttaa eli mieluusti keskellä päivää?

Varastolla on odotettavissa normiviikko. Sen verran aion luistaa, että varasin puoli perjantaita vapaaksi. Ylitunteja on riittävästi ja niitä kertyy kuitenkin, joten jonkun voisi pitää pois ja lähteä aikaisemmin. Samalla siirtää roudauksenkin sinne, säästyy aikaa ja rahaa sekä hermoja. Sitten voikin makoilla taas koko viikonlopun rauhassa ja säästellä koipisiaan sekä seurustella henkevästi kissan kanssa. Joka muuten on kyllä henkevää seuraa, mutta ruokavalinnoissa on nyt hieman erimielisyyksiä. On keksittävä jokin uusi perusmuona, tuo vanha ei enää kelpaa, ei sitten millään.

Itselle vanha muona kyllä käy, ei siis iäkäs, mutta sama mitä aina teen. Väänsin eilen kattilallisen kesäkurmitsa-tomaatti –hässäkkää huomiseksi ja ylihuomiseksi. Tänään mennään kalapullien jämillä. Loppuviikko syödään tofua ja vokkia. Että sellaista ylläriä. Samaa kuin aina, mutta mausteita vaihdellen... Niin kauan kunnes tähän kyllästytään. Eikä vielä ole sellaisia merkkejä näkyvissä, ei läheskään.

Belgarionkin ilmosi itsestään, hah, n. 10 h tekstarin lähettämisen jälkeen. Jep-jep *virn*. Lauantai oli mennyt ainejärjestön fuksiaisissa, tsihih. Oli vissiin ollut kivaa, poika oli polttanut käsivartensa täpöllä jne. On se sitten ihmeellistä, yksi on menossa opiskelemaan eikä mikään tunnu vielä olevan oikein selvää. Ei ollut varma edes luennoistaan. No pääasia, että opintotukiasiat ovat hoidossa ja opiskelijalippu ;D Kyllä se muu sitten siitä.... Juu, Belgarion lupasi hoitaa paketinkin kotoon. Toivottavasti hän tulee vasta iltapäivällä, kun minäkin olen kotona. Tahtoisi kuulla lisää. Sitäpaitsi, en ole tavannut ketään viikonloppuna ja epäilen, osaanko enää edes puhua! Siis muuta kuin läyrytä kissinkalle. 

Täällä ei siis ole tapahtunut edelleenkään mitään järisyttävää eikä yhtään mitään kerrottavaa. Pysykää kuitenkin lokissa, koskaan ei tiedä...

--------------------------------------

254944.jpg

Purrrrrrrrrviska, kaiffat! No on se nyt kyll tosi kummallist, ett toi mami ei kerta tajuu, ett mä en jaksa tota samaa muanaa aina vaa. Joo, kyll se vähä vaihtelee, mutt kummiski. Aina sama perusmuana. On se nytki ostanu jonku toise riistapuuki tai jotai, mutt samaa meekkii. En mä jaksu syädä sitä. Onneks oli se tätsyn tuama pussukka ja niit kurmeepuukkei. Muuteha mä laihtusin iha olemattomii, mä ala nyt kyll. Mami jo lupas, ett ens viikoll se tua jotai iha muuta, joo joo, näkis vaa. Oon saanu joo kalkonii ja kaht lajii napikoit. Ne on kaikk hyvei. Ja nyt syän sitä pussimuanaa, alla on sitä toist muanaa. En tiijä, syänks sitä olleskaa. Kyll kissiki voi mun miälest kyllästyy. Puukkimuanat on tylsii! Ja mä näin, ett se osti jotai jauhist ja tipuu, kerta nih. Eiks niist pitäis niinku tehä kans jotai? Ja mitä tää, ei mitää hei! Tunkee ne pokkana pakkasee, syädää sitt joskus. Mihi se oikee niinku jemmaa niit. Mä tahtosin syädä heti! Ois se voinu antaa ees maistiaiset tai jotai. Must tää on nii vääri ku olla ja voi! Ai Kulkuriki on käyny... siis sä voit juada mölöö. Mä en kyll sitä divaa, yleesä. Oon mä vähä syäny jätskii ja rahkaa, mutt joteski mölö ei uppoo. Oonks mä kerra sitä maistanu tai jotai. Ei se kaikill käy, katos. Niinku ei kaikki fisutkaa. Mä sain kyll jääfisuu, sitä mä syän tosi miälellää, se on heekkuu. Muu fisu ei sitt käy, mä ykätän sen =O Ett semmost safkast. Poika tulee tänää käymää! Voi ku se jäis vähäks aikaa, mä niiiin tahtosi vähä aikaa makaa sen viakus, kilti Poika, niin kilti ja mukava! *pus* On se mun Gummititikii mukava *pus, pus* ja mami *hali*. Oikeestaa kaikki on aikastas hyvi muute, ruakapolitiikka kaipaa vähä tarkastust! Nii ja hei, toi meni ja anto Tuijall vodaa. Arvatkaas, mun tuukki ja häntyli tuli iha multaseks. Siälkää voi nyt olla vissii pariin päivää! Epist! Katotaa löydänks mä tähä foton.... joo leikkihuipselifoto >o<

1850620.jpg

Hei, kliffaa viikon alkuu kaikill ja huamisee!

------------------------------------

Vincent, olet kyllä aika kranttu kissa!

Päivän slogan: Kyllä se maanantaikin on kestettävä, että pääsisi loppuviikkoon asti!

Päivän biisi: Monday, Monday

Luettua: Dennis Lehane – Pimeyden kutsu. Patrick ja Angela viettävät kesän loppua tapulitoimistossa, kunnes psykiatri tarvitsee apua. Takaa paljastuu kuitenkin vuosia kestänyt raaka sarjamurhaaja apureineen, sen verta raaka, että oikein yrjöttää. Tiettävästi murhaaja kuitenkin on tuomittu ja istuu vankilassa... Angelaa ammutaan, moni saa surmansa. Tilanne ratkeaa, mutta Patrick alkaa jo epäillä omaakin motiiviaan. Welhotar piti, mutta varoittaa herkkähermoisia, rankkaa tavaraa! Suosittelen niille, jotka eivät pelkää öisin, muahahaah =E

                                          265380.jpg

                                                 MAGEETA MAANANTAITA!