kun on jo saanut itsensä roudattua työpaikalle! Nyt vain pitää jaksaa klo 15 asti. Welhotar on kärsinyt jonkunasteisesta nuha-flunssasta jo toista vkoa, toisinaan parempi päivä, toisinaan huonompi. Jatkuvasti joku kuitenkin mättää puolilämmintä kaurapuuroa tuonne aivolokeroihin ja olo on sen mukainen. Kuumettakin lie, mutta ei riittävästi. Hömelö olo, mutta siinä ei ole mitään uutta. Jospa saisi viikonloppuna kunnolla lekotettua ja vähän paremman olon aikaiseksi... kuumaa sitruunajuomaa jne. Kirjoja ja päikkäreitä, ziitos!

Päivän taksirapo: Älkää nyt syyttäkö minua heti salaliittoteorioista, mutta miten selitätte tämän kaiken. Eilen kun minua tultiin noutamaan (alkaa laulattaa...) kuski kehui äärimmäisen hyviksi (!) minun HMPK:lle antamiani ajo-ohjeita (!!), mutta valitteli, ettei muistanut ajoreittiä (!!!). Vaikka oli jo kerran kyytinyt minua. Olin armollisella päällä ja hyväntuulisesti lupasin avittaa. Eikä tässä vielä kaikki, kun päästiin kotiovelle, sain kuulla vuodatusta siitä, että eihän tämä olekaan niin hankala paikka lainkaan ja miten hän tulee tämän varmasti muistamaan jatkossa (!!!!!). Ziis.... No, tänä aamuna takso odotti taas kotiovella, sama kuljettaja kuin eilen. Lyhytpuheinen kaveri, joka ajeli kyllä vastoin kaikkia liikennesääntöjä ja melkoista ylinopeutta. No, omahan on asiansa. Mutta oli siis etuajassa paikalla. Kertokaapa nyt mielipiteenne: Onko joku ehkä huomauttanut joillekin, että tuo agiteeraaja pitää saada kuriin ja palvelun pitää toimia. Että sähköpostikin jo ruuhkautuu. Ja sos.tston tätsyn mappi paisuu. Nimittäin, ei tämä todellakaan ole normaalia, ei ollenkaan! Että ihan kiva minulle, mietin vaan, onkohan muiden käyttäjien tarpeisiin paneuduttu viime päivinä yhtä huolellisesti?! Hei - tätä lukevat käyttäjät, laittakaa meiliä tai kommentteja, jos jotakin parannusta on toimintojen osalta tapahtunut - olisi mielenkiintoista kerrankin todistaa tämän salaliiton olemassaolo *virn* ;D

Herjaamolla on kiire. Ruuhka-apua saatiin vasta eilen, entinen työharjoittelunsa täällä suorittanut ja sittemmin keikkaillut leidi ilmestyi kehiin. Kiva, nyt ei tarvitse stressata muiden töillä, vain omillansa. Niitäkin on aivan riittävästi. Taas eilen kävi ilmi sekin, että kyllä muitakin ahdistaa tämä Herjaamolla työskentely. Tyhjän suap pyytämättäi - eli pienellä palkalla pitäisi antaa kaikkensa. Ja sitten me hullut vielä annamme, eli teemme töitä hädin tuskin ruokatauon pitäen. Eikä esim. minun vaivani tästä ainakaan parane. Nytkin olen jo aamusta ihan raatona, ple. No joo, osa on flunssan tekosia, mutta sekin pahentaa fibrokipuja. Eli joka paikkaa särkee, juilii, jomottaa ja viiltää. Jäks - ei kiva, ei mukava!

Huomenna on ihan pakko jaksua kuitenkin kirjasto-kauppa -retkelle. Muuten ei pärjää. Sitten kun pääsee kotiin ja saa Belgarionille laitettua jotakin apetta, ei ole enää mitään väliä. Yökkärit päälle ja sänkyyn. Olen jo päättänyt, että huomenna ja sunnuntaina en tee yhtään mitään. Yritän toivutella tätä tautia nyt alkuunsa pois.

-------------------------------------

254944.jpg

Purrrrrrrrrrrrrmenta, kaikki mun kaiffat ja kaiffattaret *kissavirn*! Aikastas mukavaa taas ollu tää kissin olo. Mamiska laitto eilen sitä jääfisuu, onneks se on jo hiffannu, ett se ON fifti-fifti se fisun jako. Ett piäni kissi ja iso orja tarvii yhtä paljon fisuu. Se on niinku sellanen pys..ei ku ... fysikaalinen totuus. Niinku ett kissi tarvii fisuu kertakaikkiaa suhtees niinku enempi ku orja. Ku kissi ei syä sipulii, porkanoita eikä pottuja. Orja syä. Nii ett siks tarvii enempi fisuu. Eiks ollu tiäteelline selvitys. Sama jutska on siit raakan jauhelihan kaa. Siihen pätee ihan sama juttu. Ja suikikseen. Ja donariin. Ett tällee asioit voi perustella orjill, jos ne hannaa teinki safkojen kaa. Onneks mami ei enää jaksa. Mä pidän nii hirveet metelii, ku fisu tulee näkösälle, ett se vaan huakaa ja pilppoo mulle mun osan. Eikä enää puhu mitään, ett vähempiki riittäis! Kilti mami on, juu, kilti <3 Ja eilenki mä sain ylimääräsii napikoita. Ja paljo iltapaijatusta. Sitt mä ryäminki mamin peiton alle sen viakkuu goisii, ku me oltii taas ihan parhait frendei kaikin pualin! Aamull oli vähä toinen jutska. Mä nimittäin alon yäspurttaileen toss kahden maiss. Mami ei oikee tykänny. Kolmelt se nousi sitte jo itekki. Ei sill vissii ollu kauhee hyvä olo. Jotai se taas valitti... se valittaa kyll aikastas paljo. Mutt se sanoo kyll, ett se ei tarkota mua. Joskus must vaa tuntuu siltä. Mutt kai se pitää uskoo...

562813.jpg

Punasii kissoi! Onneks löytyy viälä näitä vriijutskii. Ja toivottavast Poika tulee huamenna, ett saadaa mun omii kuvei tänne. Mä painun nyt aamumediaatiolle. Hei - se on taas kliffaa viikendii kaikille, jos ette satu lukee mein lokii jatkuvasti! Huamiseen taas!

------------------------------------

Kello on liian vähän, jotta kukaan vielä tulisi leikkimään Herjaamon kaffettimen kanssa... Argh!

Päivän slogan: Herran pelko on herran alku!

Päivän biisi: Pimeyden tango

Luettua: Eilinen Musta torni IV on vielä vähän kesken. Helmetin mukaan ainakin 8 varausta on huomenna odottamassa. Jee! *taputtaa pieniä karvaisia käsiään*. Tuntuu todella kamalalta, kun ei ole yhden yhtäkään lukematonta kirjaston kirjaa odottamassa! Ja kun minä olen ne varaukset hakenut ja pääsen kotiin, säntään heti tekemään lisää varauksia - ihan heti!

                              265380.jpg

                      PINNISTELEVÄÄ PERJANTAITA!