Minusta ei, tänään on pelkkä sunnuntai. Ihan pelkkä tylsä sunnuntai. Olen lojunut ja välillä nukkunut eilisestä lähtien. Oli niin kehno olo, että lähetin Pojan yksinään kaupoille. Kyllä se toi kaiken, mitä pitikin. Ja kävi pyykillä. Tein sikapataa ja Poika söi. Vei vielä jätesäkillisen roskia, siivosin parvekkeen ylimääräisestä roinasta samantien. Reipas minä. Sitten välillä taas makoilin ja nukuin. Nyt ei sitten enää nukuta. Paitsi että kohta taas ;D

Sunnuntai pitäisi olla siivouspäivä. Kukille olisi multaa, jos jaksaisi vaihtaa... En taida jaksaa. Ja pari pientä juttua edelleen tekemättä. Ei taida huvittaa. On edelleen vähän kehno olo. Oli pakko herätä, särki niin prleesti. Samalla join aamukaffet ja heitin kipusärkymömelöt. Toivottavasti alkavat kohta toimia. Ei olisi mitään vielä pieniä aamu-unia vastaan.

Lisäksi minua stressaa se, että en löydä yhtä kirjaa. Tiedän sen olevan tässä residenssissä, mutta en löydä. Belgarionkin katsasti samaa eilen, ei löytynyt. Mihin voi kirja paeta yksiksensä? Tiedän jopa, missä se ennen oli - siis kohdan hyllyssä. Nyt se ei ole siinä. Ja minua veetuttaa, kun lupasin sen kaverille lainaan. Enkä nyt sitten löydä sitä. Arghhh... ne epätodennäköiset paikatkin on  katsottu. Se on vain mennyt jonnekin - mutta minne?!

Jahas, ja näillä sanoilla tänne on taas hakeuduttu, hmph:

Last 20 Searchengine Queries Unique Visitors
  02 Mar, Fri, 20:19:41     Google:  mietelause valmistujaisiin  
  02 Mar, Fri, 20:39:36     Google:  suicidi  
  02 Mar, Fri, 21:24:38     Google:  verta virtsassa, paleltaa, kylki kipeä  
  02 Mar, Fri, 22:38:12     Google:  minäkin olin matin kanssa  
  03 Mar, Sat, 00:03:25     Google:  minäkin olin matin kanssa  
  03 Mar, Sat, 01:01:53     Google:  Jera Hänninen Harakkapoika  
  03 Mar, Sat, 01:23:59     Google:  HAAKANA "HOTMAIL.COM"  
  03 Mar, Sat, 09:37:10     Google:  hiirenpyydystys  
  03 Mar, Sat, 10:26:52     Google:  hirven palapaisti  
  03 Mar, Sat, 13:57:24     Google:  vatsaa kiertää  
  03 Mar, Sat, 14:16:03     Google:  luck leidi  
  03 Mar, Sat, 14:40:13     Google:  Nalle Puhin mietelauseita   
  03 Mar, Sat, 15:24:52     Google:  malmin polgara  
  03 Mar, Sat, 16:14:11     Google:  mietelauseet ristiäiset  
  03 Mar, Sat, 18:20:18     Google Images:  kolli  
  03 Mar, Sat, 19:42:19     Google:  nilkkaturvotus  
  03 Mar, Sat, 21:04:56     Google Images:  kilju  
  03 Mar, Sat, 21:45:22     Google Images:  kilju  
  03 Mar, Sat, 22:10:46     Google:  eestiläisiä sanomalehtiä  
  03 Mar, Sat, 23:01:58     Google Images:  poika ilves  

No joo, katsotaan sitten tuota maalistaa:

fi.gif  Finland            2607     95.22%  
t_s.gif
us.gif  United States            47     1.72%  
t_s.gif
no.gif  Norway            41     1.50%  
t_s.gif
se.gif  Sweden            7     0.26%  
t_s.gif
fr.gif  France            7     0.26%  
t_s.gif
de.gif  Germany            4     0.15%  
t_s.gif
cn.gif  China            4     0.15%  
t_s.gif
ie.gif  Ireland            4     0.15%  
t_s.gif
gb.gif  United Kingdom            3     0.11%  
t_s.gif
ee.gif  Estonia            3     0.11%  
t_s.gif
nl.gif  Netherlands            2     0.07%  
t_s.gif
ru.gif  Russian Federation            1     0.04%  
t_s.gif
cr.gif  Costa Rica            1     0.04%  
t_s.gif
ch.gif  Switzerland            1     0.04%  
t_s.gif
sn.gif  Senegal            1     0.04%  
t_s.gif
sg.gif  Singapore            1     0.04%  
t_s.gif
es.gif  Spain            1     0.04%  
t_s.gif
mx.gif  Mexico            1     0.04%  
t_s.gif
cz.gif  Czech Republic            1     0.04%  
t_s.gif
ar.gif  Argentina            1     0.04%  

Mielenkiintoista - terve vaan Mehiko ;D

----------------------------------------------

254944.jpg

Yesh, poika kävi eilen.... ja mä sain eilen nuuhkuttaa sen reppuu. Ja sitt mami jätti pyykkikassin tohon - se on semmonen iso rapiseva kassi, johon mä meen pää edellä, sitt mä käännyn siälä ja tuun taas pois. Aika kliffa kassi sekin. Mutt sitä pyäritysleluu ei oo viälä löytyny *möks*. Ja eile mä sain maistaa sitä lihaa, mutt en paljoo, ku siin kerta oli taas niit maustepurveleita. Höh! Mutt tänää  mami lupas laittaa mulle munuaisii, tai siis niinku ottaa niit paketin sulaan, ne on kyll njamskista ruakaa! Ja sitt mä  sain Pojalta eilen kalkonii, kiiiiva Poika, prrrrrrrrrrrr. Mami tulee kateeks, jos mä alanki suasii Poikaa. Vaiks ei se kyll tajuu, mitä mä välill niinku tahon. Ei se oikee ymmärrä kissoi, siis viälä! Ei sen päälläkään voi kiipii, ku se alkaa heti nauraa. Mami tiätää, sen päällä saa kiipii ja sitt se paijattaa ja rapsuttaa ja kaikkee. Ja mä sain taas yälä nukkuu sen viakus. Oon mä hei - kaikki hei - oon mä ollut kilti, ihan varpisti (tää pitää muistaa!!!) ainaksi hei Gummititi, oon ollut!

426206.jpg

t_s.gif

Heh, ootteks ennen nähny - KISSAPUU... Tää on siit vriijutskast, ku mamill ei enää oo sellasii kuvei, mitä te ette ois nähny. Mutt olis tääki aika fiksuu *virn*. Mä meen oottaa mamii. Ku se on skrivannu tän, se tulee mun viakkuu! Se on taas huamisee!

---------------------------------------

Vincent on ollut kilttinä, kyllä, myönnetään! Saakoon siis maitonappeja...

Päivän slogan: Autuaita ova persaukiset, sillä heillä ei ole varaa tehdä syntiä!

Päivän biisi: Juppihippipunkkari

Ja luettua: Eero Pasanen - Kononen ja naulamurhat, aina taattua tavaraa, hiukan liian kliseisiä nämä viimeiset Konoset minun makuuni. Sen sijaan ravintelikuvaukset ovat vimpan päälle ;D  Juha Vuorinen - Veljekset Vaselin, sikamaisen hauskaa... Ana Menéndez - Kerran Kuubassa, hyvä novellikokoelma elämän muutoksista, kuubalaisista kaukaa kotoa, elämästä ja muistikuvista. Illalla aloitin vielä Adele Geras - Taiteilijan talossa, joten siitä ei vielä juurikaan sanottavaa.

                                    265380.jpg

                             SUMUISTA SUNNUNTAITA!