Ja jatkuu edelleen, jopa Welhotarta tuuli yritti kaataa tuolla aukealla. Ja puu (lue: pieni kuusen karahka) oli kaatunut jalkakäytävälle Herjaamolle hiipiessäni. Wau - mukavaa, minä pidän myrskystä! Minusta ilma on suorastaan ihana. Ja edelleenkään ei ole pluikasta, tosin väittävät, että keli muuttuu viimeistään perstaina, jolloin olisi tiedossa lunta, räntää, jäätä ja pakkasta. En minä sitten ole sitä tilannut, se on taas isäni Belgarath, joka tuppaa välillä leikittelemään!

Tänään on taas se soittoaika fyssalle. Pitää muistaa tilata lisää mömelöitä ja muutenkin kysäistä paria asiaa. Todennäköisesti edessä on taas annosnosto, mikäli oikein arvaan. Toivottavasti ao. herra osallistui Lääkäripäivien kivunhoito-osioon... Tosin sielläkin oli enimmäkseen keskusteltu mielialalääkityksen yhdistämisestä kipulääkkeisiin ja muihin kivamömelöihin.  Tässähän sitä sitten mennään jo, mutta mikä on se paras toimiva yhdistelmä, tahtoisi vain tietää? Tai niin, sehän on tietysti perskohtaista, mikä toimii kullakin ja mihin sairauteen sekä minkälaisiin kipuihin. Ainakin fibromyalgia on kaikesta päätellen jokaisella omanlaisensa, joten mitään varsinaisia hoitosuosituksiakaan ei juuri ole. Paitsi siis tämä mielialalääkityksen kombinointi kipulääkkeisiin. Josta en vieläkään uskalla sanoa yhtään mitään. Kipuja on, mutta aivan pikkuisen vähemmän. Edelleenkin uskon sen johtuvan viikonlopun lojumisesta sekä siitä, että en ole käytännöllisesti katsoen tehnyt yhtään mitään kotona. Käynyt vain töissä...

Eilen tietysti innostuin kotona taas tekemään Huutis-ilmoja, olin sen verran pirtsakalla tuulella ja se on aina hyödynnettävä. Ilmoitusten tekeminen vie aikaa uskomattoman paljon, vaikka osa pohjaa on kopsattavissa. Ja vielä kuvien linkittäminen mukaan. Eikä sekään varsinaisesti vie aikaa, mutta kuvien onkiminen meilistä ja niiden muuttaminen oikeaan muotoon on aika puuduttavaa puuhaa. Olenhan jo kertonut, että en omalla koneellani voi purkaa kuvia, joten Belgarion purkaa ne ja meilaa minulle. Minä sitten puran ne bmp:nä ja muutan jpg:ksi. No, sain siis vängerrettyä 10 uutta ilmoitusta ja olen siis suhteellisen tyytyväinen saavutukseen. Onneksi Wanhaa Kostajaa oli vielä valmiina varastossa, joten ruokaa ei tarvinnut miettiä. Eikä idioottilaatikko taaskaan tarjonnut minulle muuta katsottavaa kuin uutiset. Eli hyvin aikaisin taas petiin kirjan kanssa, ah autuutta! ;D

Tosin Vincent oli taas kierolla päällä. Hmph. Kissinka heräsi, kun olin jo puuhastelemassa nukkumaan menoa. Siihen asti hän oli nukkunut saunassa. No, kun minä valmistauduin nukkumaan, alkoi kissakeskustelu. Hyvin närkästynyt sellainen. Klo 2 tiimoilla tultiin viereen ja alettiin huutaa korvaan. Yritin paijata, mutta ei auttanut mikään. Oli pakko käydä riipaisemassa lapselle kalkkunabiitti ja sain vielä nukuttua melkein pari tuntia! Ja ette kyllä usko - heräsin herätyskellon ääneen! Sitä ei meillä juurikaan ole kuultu. Olin itsekin ihmeissäni ja Vincent suorastaan pelästyi ,D

-----------------------------------

254944.jpg

Uaaah-huamenta, kaikki kaiffat! Arvatkaas nukuttaaks mua nyt? Mä valvoin mamin nukkumist koko yän ja sitt välill mä yritin saada sen taas yäleikkii mun kaa. Ja mull oli sill hurjasti asioita. Oikeestaa koko jutska alko eilen päivällä. Mä nimittäin vedin päiväll kunnon kissapultit ja laiton matot kunnon asentoihin, ett mamill ois tekemist. Sitt mä meninki hyvin ansaituille unkoille. Mami tuliki jo, kun mä olin ihan viälä unessa. Mä pummin siltä sitä kanakastike-hässäkkää ja söin hirveesti. Ja sitt mä menin baseen goisii vähä lisää. No hei, mä heräsin vast ku mami oliki jo menos goisii ite. Vähäks mua otti kaalii. Mä sitt yriti jutella sen kaa, mutt jostai syyst se ei halunnu. Ja sitt yälä mä sain sen kyll hereille, kun mä vaadin mulle jotain heekkuu. Höh, se laittanu ees valoi, kömpi vaa jääkkärill ja heitti mull kalkonii. Nih. Ja painu itte taas goisii. Mä sitt hyppelin kirjotuspöydäll ja kukkaviidakos ja sillo mami  sano, ett nyt turpi kiinni - aika rumasti, eiks... Ja juma, sitt kohta alko se herätinvekkarikello kimittää. Hyi hitsi, siin on ihan karmee ääni. Onneks mamiska älys tuupata sen umpee äkkii. Ja seki oli ihan äkkii kyll pystys. Ei uskois noin isos mamist... Me molemmat inhotaa nimittäi sitä ääntä ihan täpöllä.

337098.jpg

Mä lupasin laittaa tähän mun kuveja, mutt nyt on sitt se poikkeus. Täss on  Minni-leidi, 10 v. Tää on mamiskan työkaverin T:n kissileidi - oikeen komee, eiks ookki ,D Nii, ja tää kuva on siis T:n ottama ja sen luvalla laitettu tänne, ett Minniki pääsee vähä mukaa porukoihi! Ja ku puhuttii siit, ett kissit makaa patterill ja lämmittelee. Nii, ni tää Minni ku tulee ulkoo, se menee tälle lämmittelee tassuloita. Aika päheetä! Ett vassokuu kaikille, Minni ei enne oo ollu tällee julkisuudessa ja tää on varpisti sille ihan uutta! Ett mä sitt tänään en laita mun kuvaa olleskaa. Mutt nyt mä meen taas miättii, mitä mä keksin mamill illaks...*kiero kissavirn*. Miättimine on parast alottaa vissii piänill aamu-unilla basessa....zzzz....

------------------------------------------

Tämä työpäivä taas on paras aina aloittaa lokin päivityksellä ja sen jälkeen odottaa jonkun saapumista, että saa käynnistyskaffet itsellensä. Sitten työt voivatkin kutsua, suorastaan kiljua.

Päivän slogan: Turha minua on syyttää - äidilläni ei todellakaan ollut yhtään tyhmää lasta!

Päivän biisi: Get on (juu, juu se Hurriganesien...)

Juuri aloitettu kirja: Jean Hanff Korelitz - Valkoinen ruusu... erilainen ns. rakkaustarina, arvosteluja ei vielä näy löytyvän ja itsekin vasta pääsin alkuun ,>

Ja tänään 10.1. on Remu Aaltosen syntymäpäivä - Welhotar onnittelee! Kuvaa ei laiteta, koska joku saattaisi pelästyä =)

                            265380.jpg

               KUNNOLLISTA KESKIVIIKKOA KAIKILLE!