Tuulee niin, että jopa Welhottarella oli vaikeuksia. Vaikka noudettiin rapun edestä ja tuotiin rapun eteen - kiitos taas TT:lle! Omituisia pyörteitä tuuli nostatti tuossa matkalla. Myrsky on kivaa, jos saa olla sisätiloissa, mieluummin kotona. Mutta ei auta, Herjaamo kutsuu, suorastaan vaatii raivoisaa työpanostani tänäänkin.

Ja sitten tunnista kuva Malmilta -kilpailu: Voiton vei nippa-nappa Tarjuska, joka tiesi talon, mutta ei muistanut heti tien nimeä. Eli kunniaa ja mainetta suorastaan satelee täältä päin! *hurjaa taputusta ja hurraa-huutoja* Toisena aivan peesissä kiilaa mukaan Satujatar, joka toki tunnisti residenssin varsin hyvin ,D Eli kunniamaininta ei-malmilaiselle tästä, sen lisäksi heidän viljelypalstaansa vartioi ao. residenssistä peräisin oleva amme, josta erityiskiitosmaininta kulttuurin vaalimisesta ja perinteiden suojelusta. *myös taputusta ja hurraa-huutoja* Eli vastaus on Haapatie 1, Kirkonkyläntien ja Haapatien kulma, vastapäätä K-kauppaa. Pihalle on mm. kerran roudattu TV ja katseltu sitä ulkona, käristetty makkaraa ja juotu alkoholipitoisia juomia sekä huudeltu kadulle. W:n sanoin: "Pääasia, että köyhää kansaa veetuttaa!". Tulen palailemaan asiaan. Olisi mukava laittaa vanhempia kuvia esille, mutta Herjaamolla ei ole skanneria! Belgarionin skanneri ei toimi. Isossa Talossa on 1 (lue yksi) skanneri, jota ei saa käyttää. *huoh* Eli täytyy tehdä pieniä järjestelyjä...

Ai niin, lukijat: pitäkää peukkuja (ja nelijalkaiset tassuja ja häntiä) pystyssä tänään klo 15.30 - 15.50 välisenä aikana. Ihan vain varmuuden vuoksi. Welhottarella on tuolloin tapaaminen. Tärkeähkö sellainen.

Taitavat nuo mielipidemömmöt toimia lähinnä unetukseen. Taas tuli nukuttua vähän yli 6 h. Eivät ne kipuja poista kyllä millään tavalla, mutta nukkuminen on yllättävän mukavaa vaihteeksi. Hyvä, että jaksaa nousta edes tarpeellisille asioille yön aikana. Vielä kun kipupuolen saisi haltuun jollakin, voisin alkaa miettiä kaiken kivan tekemistä ja järjestämistä... Vai onko tämä huono idea?

-------------------------------------------

254944.jpg

Purve taas, kavrut! No jumankekka, ei se mami eilenkää tehny mitää mun masulle sopivaa safkaa. Ja mä ihan luulin, ku se kaiveli molempii jääkkäreitä. Höh, taas mun piti tyytyy kissanruakaa. Tänää ois kyllä lupa jo saada muutaki. Nih! Ei kukaa kissa pelkästää kissanmuanalla jaksa pitkää. No, onneks mull on toi kalkoni ja napikat. Mutt ku mä katoin aamulla, siälä on enää kaks palasta kalkonii. Siis niinku huamisaamuks. Mamiskan ois kyll parasta antaa se toinen biitti mulle. Siis se on nii iso, ett kyll se nyt yhtenä aamuna voi tyytyy yhtee biittii. Muuten mä järjestän kaa jotai kivaa sille. Tai alan möksöttää, tai teen tahaltee tuhmeja. Nih! Joo, kaiffat, nyt mä vast oon tajunnu, ett mamin viäress saa nukkuu ja ett siin on paras paikka goisii. Mä en vaan hiffannu sitä aikasemmi. Enkä mä oikeen vissii luattanu siihe, ett mä kyll ihan oikeesti saan olla siinä ja viälä rapsutaan ja paijatetaan! Kyll mä nyt jo ihan tanakasti goisin siinä ja hyvin viälä ,D Eilenki taisin goisii melkee koko illan. Siis kun sitä safkaa ei sitte tullu! *syyttävä katse* Mamiiiiiiiiiiiiiih - muista tekee illalla jo kauppalista ja tuada sitt kaikkee ruokaa, ett mäki saan. Siis niinku tarpeeks kaikkee.

361021.jpg

Tsiigatkaa hei ny, miten laihaks ja pitkäks mä tuun, jos mä en saa kunnon safkaa. Ett mami hei, nyt sun tarttee ryhdistäytyy! Mä jatkan goisimist. Se on muute taas kliffaa viikendii kaikille! Huamiseen... zzzzzzz-zzzzzz-zzz

--------------------------------------------

Kyllä, Sir Vincent, tahtonne on lakini. Teen joka tapauksessa kauppalistan tänään. Ikävä kyllä, pieni kalkkunaleikepaketti ei kestä koko viikkoa, jos itse tekee yhtenä päivänä iltaleivät. Aika tarkkaan laskettua siis. Mutta täytyy tänään vähän kaivella pakastinta, jospa sieltä löytyisi Vincentillekin herkkuja ,D Minä juuri odotan myös jonkun tulevan, kaipaan sitä kaffetta ennen ns. työn aloittamista, ziitosta vaan! No niin, ulko-ovesta tuli joku...

Päivän slogan: Mielipiteeni on täysin selvä, älä yritä sekoittaa minua tosiasioilla!

Päivän biisi: Viimeisellä rannalla

Kesken olevaa luettavaa: Wladimir Kaminer - Schönhauser Allee

                          265380.jpg

                 PERIMMÄLTÄÄN TUULISTA PERJANTAITA!