Vincentin eiliset haisut (kts. eilinen Vincentin postaus) ovat jo hyvin haihtuneet ja poju kerjää maitonappeja täpöllä. Toivottavasti kyseessä siis oli vain kanervojen ja fisun hotkimisesta seurannut reaktio. Taidan olla vähän ylireagoiva, mutta kun Uffe sairastui silloin keväällä ikävin seurauksin, tulee kai huolehdittua vähän liikaa. Nyt kissi makaa tuossa sängyllä ja tuijottelee ruutua odottaen vuoroaan.

Työviikko oli rankka, siis fyysisesti, vaikka TT kyytikin minua... Olin eilen aivan rapopoikki. Kummisetä toi illalla pakettini postista ja jäi tapansa mukaan jorisemaan viinipullonsa kanssa. Mamma voi jo paremmin - hienoa. Ja sitten puhuttiin erilaisia joutavia. Niin, ja huudettiin Kummisedän kännikkään akku Huutiksesta. Sen verran mainostusta, että jos akku maksaa 5.90 + postikuluja 1 juuro, ei kyllä halvemmalla saa mistään. Oma samasta firmasta ostettu akkuni on kestänyt erinomaisen hyvin lähes vuoden ja toimii vieläkin. Näyttävät nimittäin ainakin meillä pyytävän 15  - 20 juuroa (!!!) ns. aidoista Nokian akuista näissä kännymyyntipömpeleissään. Hirveä summa, ainakin Kummisedälle, joka vielä toistaiseksi on työttömänä. Jaksoin kuunnella jorinaa ja vastailla vähän aikaa, sitten aloin pilkkiä. Nukku meinasi yllättää, klo oli jotain 17 paikkeilla.

Kummisedän lähdettyä ajattelin vielä vähän vaellella Lokistaniassa ja Huutiksessa, mutta mitä vielä. Sänky kutsui vieressä. Ajattelin sitten, että voihan sitä vaikka herätä aikaisin, vapaapäivä. Mutta mitä vielä. Todella syvät unet klo  20.00 - n. klo 6.00, mitä siitä tulee, melkein 10 h. No juu, olin välillä hereillä, kun kissikin oli. Ja puoli kuuden maissa Vincent jo läpsi minua, mutta en jaksanut nousta. Venyttelin sitten sängyssä muutamat  kissavenytykset. Oletteko muuten seuranneet kissojen venyttelyä. Fyssan tätsy kerran kehoitti matkimaan niitä, ovat kuulemma hyvin sovellettavissa jäykkäänkin ruotoon, jos ei yritä liikaa. Ainakin se tekee aamujäykkyydelle ihan hyvää ;D

Haa, Belgarion lupasi tulla tänään auttelemaan. Toivottavasti hän ei ole saanut noro-virusta. Meillä Herjaamolla pongattiin jo ensimmäinen sairastunut. Viruksen nimi muuten tulee siitä, että silloin tulee noro sekä ylä- että alapäästä. No, nyt täytyy pitää nassu ummessa, koska taatusti se iskee myös minuunkin, jos se yhdellä on jo ollut. Rapoan sitten aivan varmasti kaikista tapahtumista innolla ja erittäin yksityiskohtaisesti. Niin, siis Belgarionistahan minun piti. Kirjastossa odottaa 9 saapunutta varausta, jeeeee! Ja pari kirjaa on tuossa vielä lukematta. Oi autuutta! Ja jotakin apetta pitäisi myös roudata viikoksi kotiin. Jospa tänään tekisi seljankaa - se on mahdottoman hyvää ja Belgarionkin pitää siitä. Ja Vincent, koska siihen tulee fisua. Lisäksi Belgarionia tarvitaan pyykkiasioiden hoitamiseen, erinäisistä syistä on aika paljon pyykkiä...

--------------------------------------

254944.jpg

Purrrrrrrrrrrmenta kaikki mun kavrut! Hei, mä oon jo ihan kondiksess tänää. Olin mä jo eilenki illall, mutt mua vähä väsytti. Me nukuttii kimpas mamin kaa tosi pitkät yäunet, mäki siis nukuin melkii koko yän. Olin mä kerran hereill ja mamiki heräs, mutt sitte me mentii uudestaa sänkyy. Aikastas mukavaa, mä nukun nyt joka yä mamiskan viakus. Siin on tosi lämpöst ja sillee. Ja sitt ku se rapsuu ja paijattaa mua illalla, ei tarvii ku pää tyäntää esille. Ja jos se ei muka hiffaa, mä kiivin sen päälle! Ett sen on pakko sitt olla kilti! *virn* Mä  toss aamull pääsin jo partsill  vähä joikaa. Mami ei vissii huamannu, että vähä mä taas haukkasi kanervoi. Must tuntuu, ett ne on mulle sama ku ruaho muille kissinkoille. Se siis tekee mulle hyvää - mä oon iha varma siittä! Ei toi mami muuta sanonu, ku pyysi mutt pois siältä ja anto sitt maitonappei ja kalkonii, tai siis toisin päin tiätty. Ku napit kerta on  jälkkärii! Mmmmmmmmmm - kiva Poika on vissii taas tänää tulossa, ja Pojan Reppu, ihana, sulokas...mmmmmmmmmmmmmm...ja Pojan sukat!!! Niissäki on kliffa haisu! Mutt Reppu on iha yliveto. Mä pakastan Pojan Reppuu ja Poikaa, ku se tua mulle siinä sen Repussa mun heekut aina! Kilti Poika, oikeen kilti!!! *huoh, tyytyväinen syvä huoh*

349694.jpg

Heh, täss mä taas goisin bases, aika sikeesti, koska mun pää jo roikkuu tollee, enkä mä heränny *vinrn*. Hei, hei, mä osallistun sitt tällä fotoll siihe Kissakuva haasteeseen, miss eka aiheena on Uni, siit unest mull on paljo fotoi ja lisää varpisti tulee ,D Must nukkumine on nii kliffaa... Se on mun lemppariharrastus, ja syämine, joskus hiiruloleikit, hepulirundit ja mamin kiusimine! Ett on mull niinku harrastuksiiki, hei. En mä oo mikää tylsä kolli. Mutt nyt alko unettaa taas. Aamupäikkäreille, mamiiiiiiiiiiiih, tuutko sä kaa! Se on moi taas kaikille, tassutellaa huamenna lisää!

------------------------------------------------

Vincent urvahti nyt, keskelle sänkyä. Miten kissa voikaan venyä noooin pitkäksi ,D

Päivän slogan: Jos sinusta alkaa tuntua hyvältä, katso vain peiliin, se paljastaa armottoman totuuden!

Päivän biisi: Cocaine Blues

Kirjoista, sain juuri edellisen luettua ja nyt aloittelen uutta. En vielä tiedä, kumman valitsen, joten rapoa asiasta vasta huomenna! Tänään ehtii lukea ainakin kaksi kirjaa....;D

                             265380.jpg

                  LUMIPITOISTA LAUANTAITA KAIKILLE!