Eli nyt kun lähestulkoon ollaan selvitty suurimmista (ei kuitenkaan aivan kaikista) materiaalisista, fyysistä ja henkisistä sekä emotionaalisista tuhoista, hieman laajempi raportti siis ensimmäisestä lomaviikosta. No  - se oli lomaa. Eli laajempaa ja suppeampaa siideröintiä ja viinilöintiä. Menetyksiin laskettanee Kummisedän silmät (siis ne on vaan mustat, kyllä se näkee sentään) ja silmälasit, hirveä siivo luukustaniassa ja apea rahanmeno, oli aikastas mukavata. Mutta liian kuuma! Nytkin siis klo 2.29 on liian kuuma....Tule jo ukkonen ja sade - täti odottaa, suorastaan pyytää.

Ja mitä tulee ilkeämielisiin vihjauksiin, että olisin löytänyt miehen, vastaus on noup! Yks Hörhö käväisi - ja Kummisetä. Ei muita, eivätkä ne ole miehiä, ne on kavereita ;D Ne avittaa asioissa, joihin en itse koipieni takia pysty...

No, sitten koipirapo: Kai muistatte, että kerroin tulikivenkatkuisesta kirjeestäni ns. hoidostani vastaavalle taholle. Se jumankekka tehosi (oli se kyllä ilkeäkin, en kehtaa laittaa tähän edes otteita)! Eilen soitettiin ja ilmoitettiin, että ois ensin selkäaikaa, sitten fysiatriaikaa, reuma-aikaa jne. tarjolla *virn*.  Mutta - jos ei osaa itse kuvailla vaivojaa niiden oikeilla termeillä, jää siis ilmeisesti kunnallisella puolella ainakin joskus vaille hoitoa - prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkele sanon minä! No - eli lisää rapottavaa on tulossa ja paljon!

-------------------

Puuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hurjan iso purrrrrrrrrrrrrrrrr kaikille mun frendeille. Mamiska vaan maisteli hihitysjuomaa eikä ehtinyt kun maksella laskuja koneella, niin ett mä en päässy kertoo mitään. No, ei mulla kyllä oo just kerrottavaakaan. Mullaki on liian kuuma, mä makaan joko bastun yläpritsillä reporankana tai partsin korituolissa sillonku se on varjossa. Mut sitte - mä sain aika omituista heekkuva. Mä sain fisupizzaa, ku mamiska ja frendit söi sitä. Mamiska sano, ett ei kai kissit syö valkopsypulia, mutt musta se oli nannaa! Mä tahdon sitä lisää, siinä oli katkiksiakin!!! Heekkujen heekkua ,D Ja sitte mä sain uusia ihmisfrendejä ainaski yhen - sekin on kivaa! Ja mulla oli seuraa koko ajan ja kaikki täällä palveli mun joka purahdusta. Ett mun mielestä mamin lomassa ei oo mitään vikaa. Ainut juska, ett se haisi aika pahalle kun se oli juonu sitä hihitysjuomaa, semmosta yhtä plaatua *hyh*! Ai niin - kun mulla EI sitte taaskaa oo uusii kuvei, niin mä päätin laittaa tähän mun eka lokikuvan, jos kaikki mun frendit ei oiskaa vielä nähny sitä, jos ei oo kaikkee jaksanu lukee.

90835.jpg

Eli tässä mä taas vähä meditoin ;D Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrjat kissaterkut leideille, Mustalle ja kaikille söpöksille ja kaikille koville kolleille mm. Reetille ja Leeville tietty - mutt ihan kaikille siis.  Lokataan kun tavataan!

-------------------------------

Vincentillä on ollut myös enempi hiljaiseloa tämän helteen takia - paitsi tuo pizza! Se oli Frutti di Mare, tuplavalkosipulilla!!!

Belgarion aloittaa koulunsa ja yrittää osoittaa olevansa mies. Vähän aikaa sitten sain "unohdetun" kirjalistan, jonka kirjoja oli huisin vaikea hankkia, koska koulussa on vielä vanha OPS. No onnistuin, mutta 2 kirjaa olisi pitänyt noutaa. Toisen nouti, koska oli aivan lähellä. Toista satsia ei (jollei sitten eilen!) kun oli tärkeämpää tekemistä (flicka tai PC)! Pojat, pojat....

No, jotain varmaan unohtui, mutta kertoilen ja päivittelen lisää. Huutiksessa tuli hurja myyntibuumi yhtäkkiä ja nyt yksi hylly on täynnä paketteja (osa vielä tekemättä) - kääääääääääääääk!

Ja asioitakin pitäisi hoitaa. Ja sadetta tehdä. Ja vähän ukkostaakin! Lomalaisella on kuulkaas paljon hoidettavaa ja huolehdittavaa - vielä siis n. 1.5 vkoa.

Päivän slogan: Alea jacta est! - Minen jaksa nuita alennusmyyntejä!

Päivän kirja: Jo Nesbo - Veritimantit

Päivän biisi: Have You Ever Seen The Rain

HIKISTÄ PÄIVÄÄ LOKISTANIAN PORUKOILLE - I'M BACK (OLEN SELKÄ!)!!!!