tarkoitan mahdollisesti kokeilemaan näitä pohjia. Kiitoksia kaikille kommenteista - kyllä tämä minustakin on ihan luettava. Joillakin kokeilemillani pohjilla laatikot menivät IE:llä päällekkäin, toisissa taas kommentit eivät olleet laatikoissa ja minä tahdon laatikot. Olen laatikkofriikki. Ja fontista se, että kun työkseen 8 h hakkaa Arielia ja Times New Romania, niitä EI halua käyttää tässä. Ei tämä ole paras, tiedän parikin muuta kivaa ja luettavaa, mutta sitten pitäisi muokata enkä taida pystyä siihen näillä aivoilla edes tänään. Eli katselkaa vielä tätä ainakin vähän aikaa - pari muuta vaihtoehtoa on tuolla jo jömmassa odottamassa. Ja kun tulee oikein kututus - viiiiuuuuuuuuuuuuh - vaihdan taas pohjaa. Kurre tuolla kyseli, mikä oli vanha pohja. No se oli se 0-pohja. En ole enkä halua olla 0, sitäpaitsi, se oli liian siposiisti jopa minun käyttööni! Susu kommentoi reilusti, kiitos. Minä vaan en ole niin taiteellinen kuin sinä, eli en oikein tiedä tarkkaan, mitä pyytää...,D
 
Sen verran vielä jatkan, että itselläni on myös käytössä vanha läppäri ja IE, kyllä tässä näkyy ihan kaikki ja paremmin kuin työkoneella, mikä oli suurensuuri hämmästys kun aloitin lokittamisen!
 
No - pahin helle (ristii sormensa sentään) lie hellittänyt! Tänään tai/ja huomenna olis pakko vääntää Elmalat eli siivota itsensä ja kissansa esiin täältä rojujen, pölyn ja kuonan seasta. Olemme jääneet ansaan! Meidät on saarrettu, piiritetty. Meille ei pääse edes kylään, jos ei ole omaa avainta. Emme pääse enää avaamaan ovea kaiken (lainaan taas Elmaa) romppeen seasta, joka muodostaa sen ihmisagilityradan! Jääkaapille viepi vielä polku. Ja parvekkeelle. Niin ja sänkyyn sekä toimistoon (vierekkäin, onneksi). Jotain ON siis tehtävä. Teen jotain heti kun koipeni edes jotenkuten alkavat toimia.
 
Aloin tuossa viime viikolla miettiä jopa jonkinlaisen miespuolisen elävän pyydystämistä ainakin kesämieheksi. Toisaalta, sitten totesin, että olisi siitäkin iloa. Siis koska en pysty edes kävelemään. Sängystä nouseminen on silkkaa tuskaa. Kiroan ja huudan ensimmäisen tunnin, sitten jumitun tähän toiseksi tunniksi. Eihän sitä edes kukaan toinen kestäisi. Eikä sitä, että tämä jälkeen menen uudestaan nukkumaan. Höpisen levottomia itsekseni - siis puhun ääneen kissalle, tarkoitin. Ei minulla riittäisi energiaa enää kellekään muulle. Eikä minua kukaan kestäisi. Joten unohdetaan koko asia!
--------------------------------
Purrrrrrrrrrrrrmenta! Ei mamiska voi mua vaihtaa mihkää miehee tai vaikkei sitte siis vaihtaiskaa, nii mä en haluu tänne ketää. Joku toinen ei saa syödä mun ruokia eikä olla mun mamin kaa. Se on epistä. Ensin pelastaa kissarääpäleraukan Hesystä ja sitte ottaa jonku toisenki rääpäleen elätettäväks. Ei se semmone käy - ei olleskaa. Minä en ainakaan hyväksy semmosta. Se on ihan epänormaalia tommonen *karistelee karvojaan*. Mä oo jo kunnostautunu siivoomisessa, mä laitoin mamman pikkusoffan uusiks. Se on semmonen pieni, jos on hyvä nukkuu kun siinä on paljo tyynyjä, joiden sekaan voi tunkea. Siinä on päällä semmone tummansininen karkeeta kangasta oleva päällinen. Ai jee, siihen kun hinkkaa kunnolla kissankaavoja ja sen jälkeen penkoo koko tyynyrykelmän! Vau - nyt se alkaa jo olla kunnolla karvoitettu. Melkeen ihan kokonaan sillai pehmonen ja karvakas. Mamma jotain on murissu trimmaamisesta. Mä aloin jo pelätä, ett se ajaa mut kaljuks. Mä en haluu olla skini. Eikä skinin nimikää voi olla Vincent. Ja sitte mun tulis kylmä - niin että ehkä mamiska saa ottaa jossain välissä sen inho-pölkkärin kuiteski esille. Mulle on toi oma turvallisuus aika tärkeetä kuiteski.
124604.jpg
HEI HEI HEI, nyt se löyty! Eli melkee just mun näköne katti ihan oikeesta paikasta, jesh. Mamiska löysi sen täältä, kun niitä mun kuvia ei kuulu eikä näy *äksy kissapurrr*.
 
Mäkin meen nyt taas lokottaa - tosi nastaa, ku ei oo niin kuuma. Mä meen nyt tonne bastun ylälauteille ottaa aamu-unet raps-kinkkuheekun jälkeen. Tsemmpii kaikille kanssakissoille Lokistaaniassa - riipikää lelujanne!
-----------------------------------
Jep - minä poistun sänkyyn. Mömmöt alkavat jo vähän vaikuttaa. Pakko mennä ja yrittää sitten päivemmällä selvitä tästä kaaoksesta. Lisäkommentit pohjan suhteen olisivat toki edelleen toivottavia - kiitos!!!
 
Päivän slogan: Niin miesten perään, että haluaisi kaikkia kaksijalkaisia tikapuista talonmieheen!
 
Päivän tehtävä on - minulta kyllä ylläri-ylläri-ylläri allaoleva meemi. En erityisemmin piittaa meemeistä, en läheskään kaikista, mutta tää oli aika kiva, löytyi täältä oikeastaan ihan sattumalta, kun selailin päivitettyjä lokeja! Ja tämän neitsyydenkin sitten Elma-täti saa korkata, jos vain ehtii....;DD
 

Ohjeet:
1. Julkaise omassa blogissasi koko lista yhdessä näiden ohjeiden kanssa.
2. Lihavoi ne väitteet, jotka ovat voimassa kohdallasi.
3. Lisää loppuun väite, joka pätee sinuun.
4. Seuraavan vastaajan löydät tämän kirjoituksen kommenttilaatikosta (eli siis ekana ehtinyt ja ehtineet saavat luvan vastata ja jatkaa - pitäkää kivaa.)


1. Punainen on lempivärini.

2. Omistan auton.
3. Minulla on kissa. (tai siis kissalla on minut)
4. Seuraan Emmerdalea.
5. Pystyn juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa.
6. Sain töitä!
7. Conan O'Brien ärsyttää minua.
8. Olen aamu-uninen.
9. Rakastan suklaata ja salmiakkia.
10. Havukasvit ovat kauniita.
11. En osaa rullaluistella.
12. Näen kummallisia unia.
13. Vihreä on lempivärini.
14. Leivon usein pannukakkuja.
15. Olen laulanut karaokea. (tätä en kyllä välttämättä olisi halunnut paljastaa...)
16. Käytän julkisia liikennevälineitä.
17. En voi sietää verilettuja.
18. Pidän Kotiteollisuudesta.
19. Minulla on silmälasit.
20. Olen huulirasva-addikti.

21. Minulla on koira/koiria.

22. Haluan hyperjättisuuren perheen.

23. Rakastan lomakkeiden täyttämistä.
24. Osallistun neuleolympialaisiin 2006.
25. Olen neulonut Fifin.
26. En osaa viheltää.
27. Olen liimannut pikaliimalla suuni (=hampaat yhteen ja kieli kitalakeen) kiinni.

28. Kohtasin aviomieheni netissä.
29. Haluaisin hypätä benji-hypyn.
30. Minulla on sinivihreät silmät.

31. Olen päättämätön.

32. Nukun vähintään kahden peiton alla.
33. Olen mieluummin kotona kuin kylässä.
34. Laulan suihkussa.

35. Minulla on iPod.
36. Seuraan useita scifi-sarjoja.

37. Olen juuttunut kielestä kiinni jäätyneeseen metalliin.

38. Minulla on tatuointi.
39. Minulla on kääpiösiili.
40. Aion pitää helmikuussa karkkilakon.
41. Olen suudellut samaa sukupuolta olevaa henkilöä kuin itse olen.
42. Olen tumpelo tekniikassa. 

43. Nyplään pitsiä.
44. Settlers of Catan on suosikki lautapelini.
45. Olen hurahtanut Sudokuun.
46. Nukun päiväunet joka päivä. (no ainakin melkein joka päivä, jos mahdollista)
47. Olen vasenkätinen.
48. Tulen työskentelemään/työskentelen lapsuuden unelma-ammatissani.

49. Olen 29-vuotias.
50. Olin tänään työhaastattelussa.
51. Pidän ikkunoiden pesemisestä

52. Minulla on vauvakuume.
53. Rakastan dokkareita.
54. En tykkää työstäni. (tai joskus hetkittäin saatan ehkä mahdollisesti jotakuinkin pitää siitä)
55. Olen kasvissyöjä.
56. Omistan yli 500 romaania.
57. Sisustan nukkekotia.
58. Matikka on kivaa!
59. Olen blogi-addikti.
60. Olen neulonut ponchon.

61. Olen kummallisten asioiden kerääjä.
62. Tykkään avantouinnista.
63. Koulussa lempiaineeni oli ruotsi.
64. Olen hurahtanut kuntoilukirjoihin.
65. Tykkään naksutella niveliä.
67. Harrastan karatea.
68. Rakastan lohikäärmeitä.
69. Kärsin ajoittain migreenistä.
70. Eilen oli hääpäiväni.
71. En ole koskaan juonut kupillistakaan kahvia.

72. Olen löytänyt elämäni miehen/naisen!
73. Rakastan hunaja-juustovoileipiä.
74. Olen opiskelija.
75. Pidän talvesta.
76. Rakastan nettikilpailuja.
77. Nälkäisenä olen hyvin äkäinen.
78. Mukavuudenhaluni voittaa nykyään useammin turhamaisuuteni.

79. Olen laite-/vempainfriikki.
80. Odotan vauvaa.
81. Olen alle <?XML:NAMESPACE PREFIX = ST1 />155 cm pitkä.
82. Harrastan joogaa.
83. Olen absolutisti.<?XML:NAMESPACE PREFIX = O />

84. Olen pelannut luminorsupalloa.

85. Pelaan WOWia (jos poika antaa joskus luvan...)
86. Olen utelias, ainakin blogien osalta ja kommentoin niitä mieluusti!  (siis liikaa....)

 

OIKEIN VIIHDYTTÄVÄÄ LAUVANTAITA KAIKILLE LOKISTANIAN ASUKKAILLE!